Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 01.06.2010 09:56
Jak użyć w BF2: #include <colorchat> ??
Jak dodaję include/bf2 do bazy w amxx studio i potem odczytuję sma dopisuję przy reszcie include: #include <colorchat> i jak biorę kompile to mam jakis błąd że niby jakiś color msg w check.inl jest.
Da się to jakoś ominąć?
Bo chciałbym nadać kolor informacji o rangach.
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2
Napisano 01.06.2010 12:57
jeżeli tak jest to pewnie możesz skorzystać z jakiejś już dostępnej funkcji
#3
Napisano 01.06.2010 13:22
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\include\bf2/check.inl(718) : error 021: symbol already defined: "ShowColorMessage"
1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Raduś\Pulpit\bf2rank.amx (compile failed).
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#4
Napisano 01.06.2010 13:31
#5
Napisano 01.06.2010 13:35
zmieniłem na ShowColorMessage2 i skompilowało.
A teraz jak nadać kolor na to:
{
format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
??
Jak były komendy print to dawałem: ColorChat(id,GREEN,"^x04 a teraz jak ?
jak dodałem tak:
{
ColorChat(id,GREEN,"^x04Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
To była cała linijka na zielono ale w formie tekstu który zaraz zniknął

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 01.06.2010 13:47
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2
![]() |
BattleField2
[ROZWIĄZANE] Problem z Kompliacja - Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1problem z bf2rank.sma Napisany przez DonPedro, 28.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
BattleField2
BF2MOD 24odznaki problem z opisem odznak.Napisany przez Orik, 11.03.2018 ![]() |
|
![]() |
|||
BattleField2
Czy ma ktoś paczkę bf2/4 z diamentami?Napisany przez TWZ, 27.05.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
BattleField2
Problem bf2 Statystyki serweraProblem bf2 Statystyki serwera Napisany przez Mr_ZuXii, 13.04.2017 ![]() |
|
![]() |
|||
BattleField2
Asysty BF2Napisany przez WeeDowa, 13.03.2017 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych