Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
BattleField2

Sposób użycia ColorChatu

BattleField2

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.06.2010 09:56

Witam

Jak użyć w BF2: #include <colorchat> ??

Jak dodaję include/bf2 do bazy w amxx studio i potem odczytuję sma dopisuję przy reszcie include: #include <colorchat> i jak biorę kompile to mam jakis błąd że niby jakiś color msg w check.inl jest.
Da się to jakoś ominąć?
Bo chciałbym nadać kolor informacji o rangach.

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.06.2010 12:57

z tego co widzę to chyba chcesz zadeklarować drugi raz tą samą funkcję/zmienną.
jeżeli tak jest to pewnie możesz skorzystać z jakiejś już dostępnej funkcji
  • +
  • -
  • 0

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.06.2010 13:22

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

C:\Program Files\AMX Mod X\files\base\scripting\include\bf2/check.inl(718) : error 021: symbol already defined: "ShowColorMessage"

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\Raduś\Pulpit\bf2rank.amx (compile failed).

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.06.2010 13:31

mógłbyś edytować swój colorchat.inc i zmienić w nim wszystkie "ShowColorMessage" na coś innego np "ShowColorMessage2"
  • +
  • -
  • 0

#5 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 01.06.2010 13:35

A mam pytanie bo niby jest jakiś "ShowColorMessage" to nie mogę z niego korzystać?

zmieniłem na ShowColorMessage2 i skompilowało.

A teraz jak nadać kolor na to:

{
format(HUD, 63, "[Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}
??

Jak były komendy print to dawałem: ColorChat(id,GREEN,"^x04 a teraz jak ?

jak dodałem tak:

{
ColorChat(id,GREEN,"^x04Mordownia] Zabic: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s ",totalkills[id],nextrank[id],numofbadges[id],RANKS[g_PlayerRank[id]])
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(HUD)
message_end()
}

To była cała linijka na zielono ale w formie tekstu który zaraz zniknął :P

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 01.06.2010 13:47

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: BattleField2

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych