Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja w LGSL.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 fastlone

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:96
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Klucze
Offline

Napisano 31.05.2010 19:13

Witam.
W LGSL jest pewna funkcja, która odpowiada za pobranie danych od serwera
$lookup = lgsl_lookup_id($_GET['s']);

  if (!$lookup)
  {
    $output .= "<div style='margin:auto; text-align:center'> {$lgsl_config['text']['mid']} </div>"; return;
  }

  $server = lgsl_query_cached($lookup['type'], $lookup['ip'], $lookup['c_port'], $lookup['q_port'], $lookup['s_port'], "sep");
  $fields = lgsl_sort_fields($server, $fields_show, $fields_hide, $fields_other);
  $server = lgsl_sort_players($server);
  $server = lgsl_sort_extras($server);
  $misc   = lgsl_server_misc($server);
  $server = lgsl_server_html($server);

Czy da się za pomocą tej funkcji wyciągnąć pojedyńcze argumenty jakimi byłyby amx_timeleft i amx_nextmap?
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 31.05.2010 22:38

Jakiś link do biblioteki czy coś ?
  • +
  • -
  • 0

#3 fastlone

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:96
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Klucze
Offline

Napisano 01.06.2010 18:05

Yyy?? Mam ci podesłać całą klasę LGSLa? Jak o to chodzi to w załączniku.

Załączone pliki


Użytkownik fastlone edytował ten post 01.06.2010 18:06

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.06.2010 20:32

nie widzę tu żadnej funkcji pobierającej aktualne informacje z serwera. wszystko oparte na bazie danych, więc albo masz jeszcze jakiś inny kod albo ta klasa tego nie umożliwia.
  • +
  • -
  • 0

#5 fastlone

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:96
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Klucze
Offline

Napisano 05.06.2010 15:21

Teraz załącze ten plik, z którego został dodany kod w pierwszym poście. Okolice 40. linijki.

03 czerwiec 2010 - 12:01:
Jeśli ot jest nie możliwe, to czy dałoby się podpiąć pod to jakieś funkcje z GameQ?

Ponawiam.

Załączone pliki


Użytkownik fastlone edytował ten post 02.06.2010 16:09

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych