Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przedział leveli w War3FT


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 orsonik1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2010 14:02

Witam!
Założyłem serwer z modem War3FT v3.0. Chciałbym zmienić progi liczbowe leveli. Dlaczego? Otóż dlatego, że standardowo progi leveli są nisko ustawione...
Chciałbym aby moje levele wyglądały tak:

256 000 - 10 lvl
12 8000 - 9 lvl
64 000 - 7 lvl
32 000 - 6 lvl
6 000 - 5 lvl
4 000 - 4 lvl
2 000 - 3 lvl
1 000 - 2 lvl
500 - 1 lvl

W pliku XP.h (znajdującego się w amxmodx/sripting/warft) znalazłem taką linijki:

// Holds the XP Multipliers per weapon
new Float:fWpnXPMultiplier[CSW_WAR3_MAX+1] =		{1.0};

// Amount of XP needed to gain a level
new iXPLevelShortTerm[11]				= {0,150,300,600,1000,1500,2100,2800,3400,4500,5500};
new iXPLevelSaved[11]					= {0,100,200,400,800,1600,3200,6400,12800,25600,51200};

// Amount of XP awarded when killing a user of this level
new iXPGivenShortTerm[11]				= {10,15,25,35,40,50,60,70,80,90,95};
new iXPGivenSaved[11]					= {6,8,10,12,14,16,18,20,24,28,32};

Czyli zamiast:
new iXPLevelShortTerm[11]				= {0,150,300,600,1000,1500,2100,2800,3400,4500,5500};
mam zmienić na:
new iXPLevelShortTerm[11]				= {0,500,1000,2000,4000,8000,16000,32000,64000,128000,256000};

Natomiast nie bardzo wiem co zrobić z tą linijką:
new iXPLevelSaved[11]					= {0,100,200,400,800,1600,3200,6400,12800,25600,51200};

Czy dobrze kombinuję? Czy właściwy plik edytuję?

Bardzo proszę o pomoc...

Użytkownik orsonik1 edytował ten post 31.05.2010 14:02

  • +
  • -
  • 0

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 31.05.2010 14:57

Odwrotnie. Zmieniasz ta druga linijke a pierwsza odpowiada tylko za to od ilu xp ma nie zaliczac expa. Nie wiem jak to dokladnie wytlumaczyc bo sam tego nie rozumiem ale jest pewien przedzial na poczatku kazdego levelu ze daje odrobine wiecej expa, a pozniej daje juz tyle ile powinno.
W kolejnych 2 linijkach masz to ustawione. Na poczatku daje 10 expa a od pewnej wartosci juz daje 6 expa.

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 31.05.2010 14:59

  • +
  • -
  • 0

#3 orsonik1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2010 15:22

Pogubiłem się :unsure:
  • +
  • -
  • 0

#4 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 31.05.2010 21:13

Druga linijka odpowiada za levele, czyli ta:

new iXPLevelSaved[11] = {0,100,200,400,800,1600,3200,6400,12800,25600,51200};
jesli chcesz miec je od 500 to zaczynasz
new iXPLevelSaved[11] = {0,500,1000, .... itd
  • +
  • -
  • 0

#5 orsonik1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2010 21:21

Zaraz popróbuję... Proszę mi powiedzieć w takim razie za co odpowiada pierwsza linijka:
new iXPLevelShortTerm[11]				= {0,150,300,600,1000,1500,2100,2800,3400,4500,5500};
oraz te:
// Amount of XP awarded when killing a user of this level
new iXPGivenShortTerm[11]				= {10,15,25,35,40,50,60,70,80,90,95};
new iXPGivenSaved[11]					= {6,8,10,12,14,16,18,20,24,28,32};

  • +
  • -
  • 0

#6 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 31.05.2010 21:54

Pierwsza linijka odpowiada ze odrobine szybsze nabijanie expa o ile sam to dobrze zrozumialem ale sam za bardzo nie wiem jak to jest naliczane.
Powinno to dzialac w taki sposob ze zanim wbijesz pierwszy level to do pewnej liczby ( w tym przypadku 150 ) masz naliczanie xp za fraga po 10, gdy przekroczysz ta liczbe to po 6 ....
Tak to zrozumialem czytajac gdzies tam na stronie war3fta. Niestety nie wiem dlaczego ta wartosc jest wyzsza od 100 ....
Lepiej tego wytlumaczyc nie moge bo chociaz sam niedawno szukalem lepszego opisu to nie znalazlem.
  • +
  • -
  • 0

#7 orsonik1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.05.2010 22:02

Czyli ma to wyglądać tak:


// Holds the XP Multipliers per weapon
new Float:fWpnXPMultiplier[CSW_WAR3_MAX+1] =		{1.0};

// Amount of XP needed to gain a level
new iXPLevelShortTerm[11]				= {0,150,300,600,1000,1500,2100,2800,3400,4500,5500};
new iXPLevelSaved[11]					= {0,500,1000,2000,4000,8000,16000,32000,64000,128000,256000};

// Amount of XP awarded when killing a user of this level
new iXPGivenShortTerm[11]				= {10,15,25,35,40,50,60,70,80,90,95};
new iXPGivenSaved[11]					= {6,8,10,12,14,16,18,20,24,28,32};

i dobrze zrozumiałem, że nic poza:
new iXPLevelSaved[11]
nie edytuję? :)

Użytkownik orsonik1 edytował ten post 01.06.2010 19:24

  • +
  • -
  • 0

#8 aQeR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 31.05.2010 22:05

Moim zdaniem dobrzę poprawiłeś poczekaj na odpowiedź osób bardziej zaawansowanych odemnie
  • +
  • -
  • 0

#9 orsonik1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.06.2010 19:25

Edytowałem drugą linijkę, według zaleceń...
new iXPLevelSaved[11]
Niestety nic nie zmieniło - pierwszy level od 150ciu - tak jak przed zmianą...

03 czerwiec 2010 - 22:28:
Problem rozwiązany :-)
Niepotrzebnie tylke się trudziłem i kombinowałem :rolleyes:

Wystarczy w addons/amxmodx/configs/war3ft/war3ft możesz ustawić
wc3_xp_multiplier	5	 // set the level required to gain a level as a multiple (default 1.0)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych