/* ==================================================================================================== */ public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Hefasto) { if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyawp[id] == 1) || (player_b_galthranhefasto[id] == 1)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp") } if (player_class[attacker_id] == Duriel && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Hefasto) { if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyawp[id] == 1) || (player_b_galthranhefasto[id] == 1)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,6) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp") if (player_b_awpmaster[id] < 6 && player_class[attacker_id] == Duriel) player_b_awpmaster[id] = 1 } return PLUGIN_HANDLED } /* ==================================================================================================== */
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Funkcja, dobra?
Temat rozp.
Screeaam...
, 30.05.2010 18:00
Brak odpowiedzi do tego tematu
#1
Napisano 30.05.2010 18:00
Witam, zrobiłem funkcję, w której klasa Duriel, ma 1/6 na zabicie z AWP i jak dostanie item, który ma szanse 1/5 lub mniej, robi mu się 1/1, tylko sprawdźcie, czy jest ona dobrze napisana:
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych