Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja, dobra?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 18:00

Witam, zrobiłem funkcję, w której klasa Duriel, ma 1/6 na zabicie z AWP i jak dostanie item, który ma szanse 1/5 lub mniej, robi mu się 1/1, tylko sprawdźcie, czy jest ona dobrze napisana:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Hefasto)
	{
		
		if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyawp[id] == 1) || (player_b_galthranhefasto[id] == 1))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")
		
	}
	if (player_class[attacker_id] == Duriel && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Hefasto)
	{
		
		if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyawp[id] == 1) || (player_b_galthranhefasto[id] == 1))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,6) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")

                if (player_b_awpmaster[id] < 6 && player_class[attacker_id] == Duriel)
                        player_b_awpmaster[id] = 1
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych