Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Strzały wybuchają ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.05.2010 11:18

Witam jak grałem w Half-life'a zauważyłem że gdy tam strzelasz z kuszy to pociski wybuchają dało by się w diablo coś takiego zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.05.2010 13:10

a dokladniej ocb:?: ze jak kusza w cos trafi to wybuch i zadanie dmg :?:

jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.05.2010 13:32


a dokladniej ocb:?: ze jak kusza w cos trafi to wybuch i zadanie dmg :?:

jesli tak to wystarczy podczas niszczenia beltu wykonac message TE_EXPLODE + radius damage

Chodzi i czy dało by się zrobić też np.
Masz łowcą 50 int. to zadaje 50 obrażeń a gdy masz 100 int. 100 obrażeń i dodatkowo wybuchają zadając 50 obrażeń.
Mógł byś powiedzieć dokładniej jak to zrobić :D ?
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.05.2010 14:03

nie jestem pewien bo nie mam jak przetestowac ale sprobuj przed kazdym

remove_entity(arrow)

dodac efekt wybuchu czyli np wywolac funkcje taka :

public explose(ent){
	if(!is_user_alive(ent)) return PLUGIN_HANDLED

	new Float:forigin[3], origin[3]
	pev(ent,pev_origin,forigin)	
	FVecIVec(forigin,origin)

	message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_EXPLOSION)
	write_coord(origin[0])	// wspolrzedne startu
	write_coord(origin[1])  // wspolrzedne startu
	write_coord(origin[2])  // wspolrzedne startu
	write_short(explosion)	// sprite index
	write_byte(150)	// skala w 0'1 s
	write_byte(100)	
	write_byte(1)	// flagi
	message_end()	
	return PLUGIN_CONTINUE
	
}

do precache dodaj

explosion = precache_model("sprites/zerogxplode.spr")


i gdzies na gorze

new explosion


dodatkowo do dmg uzyj sobie funkcji AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!

mozesz ja wywolac np w explose :D

//parametr tej funkcji musisz dac arrow wtedy wykona sie to dla beltu

30 maj 2010 - 15:04:
oczywiscie jako parametr funkcji explose a nie radius_damage :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.05.2010 14:50

+Dzięki
Można close...
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.05.2010 14:58

dziala??
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 30.05.2010 15:21

A jak można dodać ten efekt, robiąc nową funkcję odpowiadającą za wybuch np. Smoke'a?

#8 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.05.2010 15:25

Nie wiem czy działa bo jeszcze nie sprawdzałem , można zamknąć a Screeaam załóż swój temat :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych