Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/rune


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 28.05.2010 22:58

Siema zrobiłem że pod nr 2 będę miał losowanie wzorowałem się na diablo mod.Posiadam CoD a oto kod sma

case 2:
switch(random_num(1,8))
{
case 0:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
fm_give_item(id, "m4a1")
fm_give_item(id, "ak47")
client_print(id,print_center,"Dostales M4 i AK")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
set_user_frags(id, (1,15))
client_print(id,print_center,"Dostales dodatkowe fragi")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
set_user_frags(id, (-1,-9))
client_print(id,print_center,"Masz odjete fragi.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,-90,0,"")
client_print(id,print_center,"Straciles 90hp.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,(30,150),0,"")
client_print(id,print_center,"Dostales HP.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
cs_set_user_money(id, (1000,3000))
client_print(id,print_center,"Dostales troche zlota.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
cs_set_user_money(id,(-1000,-4000))
client_print(id,print_center,"Straciles zloto.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
Give_Xp(id,-floatround(8*player_lvl[id]/(1.65-player_lvl[id]/141)))
client_print(id,print_center,"Straciles Doswiadczenie.")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



Co zrobić żeby to działało ??

Użytkownik ELOS edytował ten post 28.05.2010 22:59

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 29.05.2010 01:05

coś poknociłeś xD z tego będzie ci czytać od 1 do 8 losowo
	switch(random_num(1,8))


a w kodzie masz od 0 do 7 ^^

wiec
	switch(random_num(0,7))


i co z tym idzie wiec
brakowało jednej klamry ;]

case 2:
{
switch(random_num(0,7))
{
case 0:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
fm_give_item(id, "m4a1")
fm_give_item(id, "ak47")
client_print(id,print_center,"Dostales M4 i AK")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 1:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
set_user_frags(id, (1,15))
client_print(id,print_center,"Dostales dodatkowe fragi")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
set_user_frags(id, (-1,-9))
client_print(id,print_center,"Masz odjete fragi.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,-90,0,"")
client_print(id,print_center,"Straciles 90hp.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,(30,150),0,"")
client_print(id,print_center,"Dostales HP.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
cs_set_user_money(id, (1000,3000))
client_print(id,print_center,"Dostales troche zlota.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 6:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
cs_set_user_money(id,(-1000,-4000))
client_print(id,print_center,"Straciles zloto.")
return PLUGIN_HANDLED
}
case 7:
{
if new koszt = 5000
return PLUGIN_HANDLED
Give_Xp(id,-floatround(8*player_lvl[id]/(1.65-player_lvl[id]/141)))
client_print(id,print_center,"Straciles Doswiadczenie.")
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 29.05.2010 01:09


#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 29.05.2010 05:42

Też nie

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(254) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(256) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1743) : error 001: expected token: "(", but found "new"
QTM_CodMod.sma(1743) : error 017: undefined symbol "koszt"
QTM_CodMod.sma(1743 -- 1744) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1745) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1745) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
QTM_CodMod.sma(1746) : error 017: undefined symbol "fm_give_item"
QTM_CodMod.sma(1752) : error 001: expected token: "(", but found "new"
QTM_CodMod.sma(1752) : error 017: undefined symbol "koszt"
QTM_CodMod.sma(1752 -- 1753) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1754) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1758) : error 040: duplicate "case" label (value 2)
QTM_CodMod.sma(1760) : error 001: expected token: "(", but found "new"
QTM_CodMod.sma(1760) : error 017: undefined symbol "koszt"
QTM_CodMod.sma(1760 -- 1761) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1762) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1768) : error 001: expected token: "(", but found "new"
QTM_CodMod.sma(1768) : error 017: undefined symbol "koszt"
QTM_CodMod.sma(1768 -- 1769) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1770) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1770) : error 017: undefined symbol "change_health"
QTM_CodMod.sma(1776) : error 001: expected token: "(", but found "new"
QTM_CodMod.sma(1776) : error 017: undefined symbol "koszt"
QTM_CodMod.sma(1776 -- 1777) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1778) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1778) : error 017: undefined symbol "change_health"
QTM_CodMod.sma(1784) : error 001: expected token: "(", but found "new"
QTM_CodMod.sma(1784) : error 017: undefined symbol "koszt"
QTM_CodMod.sma(1784 -- 1785) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1786) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1792) : error 001: expected token: "(", but found "new"
QTM_CodMod.sma(1792) : error 017: undefined symbol "koszt"
QTM_CodMod.sma(1792 -- 1793) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1794) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1800) : error 001: expected token: "(", but found "new"
QTM_CodMod.sma(1800) : error 017: undefined symbol "koszt"
QTM_CodMod.sma(1800 -- 1801) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1802) : warning 225: unreachable code
QTM_CodMod.sma(1802) : error 017: undefined symbol "Give_Xp"
QTM_CodMod.sma(1802) : warning 215: expression has no effect
QTM_CodMod.sma(1802) : error 001: expected token: ";", but found "]"
QTM_CodMod.sma(1802) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1802) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
25 Errors.

Daje ten sma i niech ktoś zrobi a jak komuś się nie chce robić klas już są zrobione xD.

Załączone pliki


Użytkownik ELOS edytował ten post 29.05.2010 05:46

  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 29.05.2010 12:50

Oj chłopie naknociłeś truche tego xD jak z menu może ci coś wybrać jak nie dodałeś 2 opcji po 2
jak dałeś case 0 i case 2 to jakim cudem ma ci sczytać xD jak w menu miałeś podane tylko case 0 xD a o losowaniu zero info ;] dodałem ci tam a z tym odejmywaniem expa to nie wiem ;]

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 29.05.2010 17:01

Coś ci nie wyszło.
Od razu dałeś case 1 a 0 nie było ;d
Żeby plug działał trzeba zamienić case 1 na case 0 i case 2 na case 1
Jeszcze 150 hp na tym modzie to mało tu max chyba to 250 więc hp 300
Ale wielkie dzięki +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 29.05.2010 17:26

ja tam przy tym hp to nie wiedziałem już ile ma być bo pisało 150 i coś tam xD dałem tą większą + do tego zrób sobie coś z ujmowaniem expa bo ci nie wyszło ^^




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych