Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Chaos Orb ( E )


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 28.05.2010 19:01

Mam pytanie. Jak zrobić item, chaos orb, który wybuchałby po nacisnięciu przyciusku e i po śmierci

#2 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 29.05.2010 00:14

masz tutaj pod e tylko ze meekstone zmien funkcje na chaos orb i daj jako item
if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] != TWOJA_KLASA)              Use_Spell(id)   else if (pev(id,pev_button) & IN_USE & player_class[id] == TWOJA_KLASA) {               new origin[3]           get_user_origin(id,origin)              explode(origin,id,0)                                            for(new a = 0; a < MAX; a++)            {                       if (!is_user_alive(a)  ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))                               continue                                                        new origin1[3]                  get_user_origin(a,origin1)                                              if(get_distance(origin,origin1) < 500)                  {                                       UTIL_Kill(id,a,"grenade")                               }               }       }

mysle ze pomoglem

#3 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 29.05.2010 00:42

Masz sma i zrób mi to ok? :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych