Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.05.2010 15:03

Witam. Jak mogę wykonać funkcję na graczu.

Np.

Gracz widzi na przeciwnikach białem kręgi które się rozchodzą jak fala?

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 28.05.2010 21:27

Ściągnij War3ft 3.0 RC Instalacja + Opis ! [PL] - Nieoficjalny polski support AMX Mod X weź plik scripting/war3ft/effects.inl

Jedną z funkcji jest
stock Create_TE_BEAMCYLINDER(origin[3], center[3], axis[3], iSprite, startFrame, frameRate, life, width, amplitude, red, green, blue, brightness, speed){

	message_begin( MSG_PAS, SVC_TEMPENTITY, origin )
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER )
	write_coord( center[0] )			// center position (X)
	write_coord( center[1] )			// center position (Y)
	write_coord( center[2] )			// center position (Z)
	write_coord( axis[0] )				// axis and radius (X)
	write_coord( axis[1] )				// axis and radius (Y)
	write_coord( axis[2] )				// axis and radius (Z)
	write_short( iSprite )				// sprite index
	write_byte( startFrame )			// starting frame
	write_byte( frameRate )				// frame rate in 0.1's
	write_byte( life )					// life in 0.1's
	write_byte( width )					// line width in 0.1's
	write_byte( amplitude )				// noise amplitude in 0.01's
	write_byte( red )					// color (red)
	write_byte( green )					// color (green)
	write_byte( blue )					// color (blue)
	write_byte( brightness )			// brightness
	write_byte( speed )					// scroll speed in 0.1's
	message_end()
}
która pokazuje wszystkim taki krąg.

iSprite to id sprita:
giSprite = precache_model("sprites/white.spr");

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych