Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lyons

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 27.05.2010 19:04

Mam problem z tym pluginem: Weapon Lights 0.7.1 beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

weapon_lights_color 255 255 177 //kolor światła, RGB

mam taki kolor i jest nadal czerwony, nawet w .sma zmieniłem i też nic :(



#2 Rygiel12

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:166
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 28.05.2010 10:58

przekompliuj edytowane sma. wklej wrzuć amxx. na serwer gdy będzie czy ma podmienić nacisnij tak
zresuj mape , lub serwer i gotowe.

#3 Lyons

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 28.05.2010 12:10

/************************************************************************
** *
** Weapon Lights (Beta) v.0.7.1 [20-Feb-2009] *
** *
** by HiSS & Arkshine *
** *
************************************************************************/

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DLIGHT_LIFE 8
#define DLIGHT_DECAY 60

#define MAX_CLIENTS 32

#define M4A1_SILENCED (1<<2)
#define USP_SILENCED (1<<0)

#define MAX_WEAPONS 30
#define NOT_GUNS_BITSUM (1 << CSW_HEGRENADE | 1 << CSW_SMOKEGRENADE | 1 << CSW_FLASHBANG | 1 << CSW_KNIFE | 1 << CSW_C4)

enum Coord_e {Float:x, Float:y, Float:z};

new g_pEnable, g_pRadius, g_pColor, g_pSilenced;
new g_Enable, g_Red, g_Green, g_Blue, g_Radius, g_Silenced;

const m_iWeaponType = 43;
const m_iSilencerFireMode = 74;
const m_iZoomType = 363;
const m_pActiveItem = 373;

#define message_begin_f(%1,%2,%3) (engfunc (EngFunc_MessageBegin, %1, %2, %3))
#define write_coord_f(%1) (engfunc (EngFunc_WriteCoord, %1))

#define EXTRAOFFSET_WEAPONS 4
#define IsWeaponNotEmpty(%1) (get_pdata_int (%1, m_iClip, EXTRAOFFSET_WEAPONS))

new const g_szGunsEvents[][]=
{
"events/awp.sc","events/g3sg1.sc", "events/ak47.sc", "events/scout.sc",
"events/m249.sc","events/m4a1.sc", "events/sg552.sc", "events/aug.sc",
"events/sg550.sc", "events/m3.sc", "events/xm1014.sc", "events/usp.sc",
"events/mac10.sc", "events/ump45.sc", "events/fiveseven.sc", "events/p90.sc",
"events/deagle.sc", "events/p228.sc", "events/glock18.sc", "events/mp5n.sc",
"events/tmp.sc", "events/elite_left.sc", "events/elite_right.sc",
"events/galil.sc", "events/famas.sc"
}

new g_GunsEventidsBitsum, g_MaxClients, g_FwdId;

public plugin_precache ()
{
g_FwdId = register_forward (FM_PrecacheEvent, "Forward_PrecacheEvent", 1)
}

public Forward_PrecacheEvent (const Type, const szName[])
{
for (new i; i < sizeof g_szGunsEvents; ++i)
{
if (equal (g_szGunsEvents[i], szName))
{
g_GunsEventidsBitsum |= (1 << get_orig_retval())
return FMRES_HANDLED;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public plugin_init()
{
register_plugin ("Weapon Lights", "0.7.1", "HiSS & Arkshine");

register_event ("HLTV", "Event_NewRound", "a", "1=0", "2=0");

g_pEnable = register_cvar ("weapon_lights", "1")
g_pRadius = register_cvar ("weapon_lights_radius", "18");
g_pColor = register_cvar ("weapon_lights_color" , "255 255 177");
g_pSilenced = register_cvar ("weapon_lights_silenced", "2");

unregister_forward (FM_PrecacheEvent, g_FwdId, 1);
register_forward (FM_PlaybackEvent, "Forward_PlaybackEvent");

g_MaxClients = global_get (glb_maxClients);
CacheCvarsValue ();
}

public Forward_PlaybackEvent (const Flags, const Invoker, const EventId)
{
if (g_Enable && (g_GunsEventidsBitsum & (1 << EventId)) && 1 <= Invoker <= g_MaxClients)
{
static ActiveWeaponIndex; ActiveWeaponIndex = get_pdata_cbase (Invoker, m_pActiveItem);

if (!(!g_Silenced && GetWeaponSilen (ActiveWeaponIndex)))
{
static Coord_e:vecOrigin [Coord_e];
pev (Invoker,pev_origin, vecOrigin);

message_begin_f (MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin, 0);
write_byte (TE_DLIGHT);
write_coord_f (vecOrigin [x ]);
write_coord_f (vecOrigin [y ]);
write_coord_f (vecOrigin [z ]);
write_byte (g_Silenced == 2 && GetWeaponSilen (ActiveWeaponIndex) ? floatround (g_Radius * 0.5) : g_Radius);
write_byte (g_Red);
write_byte (g_Green);
write_byte (g_Blue);
write_byte (DLIGHT_LIFE);
write_byte (DLIGHT_DECAY);
message_end();

return FMRES_HANDLED;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

public Event_NewRound ()
{
CacheCvarsValue ();
}

CacheCvarsValue ()
{
new szDLightColor [16];
get_pcvar_string (g_pColor, szDLightColor, charsmax (szDLightColor));

new szRed [4], szGreen [4], szBlue [4];
parse (szDLightColor, szRed, charsmax (szRed), szGreen, charsmax (szGreen), szBlue, charsmax (szBlue));

g_Red = clamp (str_to_num (szRed) , 1, 255);
g_Green = clamp (str_to_num (szGreen), 1, 255);
g_Blue = clamp (str_to_num (szBlue) , 1, 255);

g_Enable = get_pcvar_num (g_pEnable);
g_Radius = get_pcvar_num (g_pRadius);
g_Silenced = get_pcvar_num (g_pSilenced);
}

GetWeaponSilen (const WeaponIndex)
{
switch (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iWeaponType, EXTRAOFFSET_WEAPONS))
{
case CSW_M4A1 : return (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iSilencerFireMode, EXTRAOFFSET_WEAPONS) & M4A1_SILENCED);
case CSW_USP : return (get_pdata_int (WeaponIndex, m_iSilencerFireMode, EXTRAOFFSET_WEAPONS) & USP_SILENCED);
case CSW_TMP : return 1;
}
return 0;
}


TO JEST MOJ .sma (nie działa)

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 28.05.2010 19:10

Cvara daj w postaci:

weapon_lights_color "255 255 177"
  • +
  • -
  • 1

#5 Lyons

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.05.2010 16:28

Cvara daj w postaci:

weapon_lights_color "255 255 177"


W jakiej postci ???:(

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.05.2010 16:33

w postaci weapon_lights_color "r g b"

r-red
g-green
b-blue

musza byc oddzielone "spacja" i miec wartosc od 0-255
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Lyons

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:375
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 29.05.2010 16:49

oki, dzięki :D

29 maj 2010 - 16:55:
działa dzięki:D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych