Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Osobny pluginDo itemków


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 27.05.2010 17:35

Witam ! Da radę tak zrobić by itemki mogły by być napisane w osobnym pluginie ? Tak by nie trzeba było za każdym razem komplikować całego diablomoda... Jeśli się da to możecie powiedzieć jak to zrobić... ? Jak podłączyć ten osobny plugin do silnika diablomoda... ? Tak by się nic nie gryzło...
  • +
  • -
  • 0

#2 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 27.05.2010 18:26

hmm nawet jak ktos ci to zrobi to serwer moze sie kraszowac ale z mojego punktu widzenia jest to nie mozliwe bo polowa skryptu to itemy co ty chcesz zrobic diablo part1 i diablo part2 ??.

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 27.05.2010 18:56

Co ty bredzisz mesh Jak nie wiesz to się nie udzielaj bo Administratorzy lub Moderatorzy uznają to jako SPAM!

Zrób sobie oddzielne pliki inl i do nich pododawaj potem w pluginie dodaj odpowiadająca funkcje tego żeby czytało z tych plików i git :] jeśli czegoś nie łapiesz to niech inny to wyjaśni bo ja w wyjaśnianiu nie jestem Miszczem x]

#4 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 27.05.2010 18:57

To mógłby to ktoś dokładniej opisać ? ;d
  • +
  • -
  • 0

#5 Evinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 27.05.2010 18:59

I tak będziesz zmieniał z .sma na amxx więc na to samo wyjdzie.
Jak dla mnie zostaw tak jak jest.
  • +
  • -
  • 0

#6 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 27.05.2010 19:04

LUDZIE NO NIE NABIJAJCIE TAK BEZSENSOWNIE POSTOW !

Zwykły diablomod komplikuje mi się ponad 1 minute, wiem że to nie aż tak dużo ale jak dla mnie to dużo (taki niedurzy plik to 5 sekund i gotowe...) a poza tym mam nowe klasy dodane i czasami jak wrzuce silnik to działa exp na nich a czasami nie, a itemki trzeba raczej regularnie dodawać więc chce wyeliminować możliwość buga expa.
  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 27.05.2010 19:43

poczytaj o natywach
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 27.05.2010 19:52

Tutaj nic o tym nie ma.... ;/ Google
  • +
  • -
  • 0

#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.05.2010 21:01

Ja bym się rozejrzał lepiej w Scripting->Tutoriale. Jeśli nie znajdziesz nikogo, kto by Ci to przerobił to sam się nie zabieraj :rolleyes: (to jak nazywasz proces zmiany sma w amxx mnie nakłoniło, żeby napisać to zdanie)

Miczu chyba kiedyś wspominał, że DM6.0 będzie już tak podzielony, ale nie wspominał kiedy wyjdzie :)
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 27.05.2010 22:33

Co ty bredzisz mesh Jak nie wiesz to się nie udzielaj bo Administratorzy lub Moderatorzy uznają to jako SPAM!

Zrób sobie oddzielne pliki inl i do nich pododawaj potem w pluginie dodaj odpowiadająca funkcje tego żeby czytało z tych plików i git :] jeśli czegoś nie łapiesz to niech inny to wyjaśni bo ja w wyjaśnianiu nie jestem Miszczem x]


Widać... Bo pliki .inl są(przeważnie) include'owane podczas kompilacji a do ustawień wykorzystywane są np. pliki .inc

Co do tematu to wykonanie tego mija się raczej z celem, bo wiele więcej straci się na to czasu niż jest to warte.
  • +
  • -
  • 0

#11 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 27.05.2010 22:41

To będziemy czekać aż wyjdzie 6.0 DM
Jak wyjdzie ;]




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych