Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Losowanie gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 E3G

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
Offline

Napisano 25.05.2010 18:12

Siema

Chciał bym prosić o pomoc przy moim w sumie pierwszym plugin'ie który będzie obejmował niedługo cały Mod ;)

A więc chcę żeby losowało co rundę jedną osobę (Będzie ona w TT) która dostanie 400 Hp, coś w rodzaju Apteczki i Full Wyposażenie. + Własny Model
Reszta (CT) Będzie miała tylko Deagle + Inny Model

I to chyba wszystko ;)

Użytkownik E3G edytował ten post 25.05.2010 18:14

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 25.05.2010 18:48

Trochę czytania men xD 3 post w tym dziale ;] i masz to co chcesz ;]


public WybierzPostac()
{
new players[32], num
new arg[32]
read_argv(1,arg,31)
new player = cmd_target(id,arg,5)

new Datastr[12]
read_argv(2,Datastr,12)
new Data = str_to_num(Datastr)
if (!player) return PLUGIN_HANDLED
new authid[16]
get_user_authid(id,authid,15)
new bool: wylosowany[33]
get_players(players, num)


if(num > 1)
{
for(new i = 0; i < num; i++) wylosowany[players[i]] = false

new i = 0
while(i < 1)
{
wylosowany[players[random_num(0, num-1)]] = true
i++
}

for(new i = 0; i < num; i++)
{
if(wylosowany[players[i]])
{
if (Data==0)
{
cs_set_user_model(player, "twoj_model")
}
set_user_health(id, 400)
give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
give_item(id,"weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id,"weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
}
else
{
if (Data==0)
{
cs_set_user_model(player, "twoj_model")
}

give_item(id,"weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 50)
}
}
}
}


Jeśli coś jest nie tak xD a tak mi się zdaje właśnie proszę o poprawienie koda :} ^^

#3 E3G

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
Offline

Napisano 25.05.2010 18:52

Na jakich modach jest plugin ?

meta etc.

A do modeli trza wpisać ścieżke models/.... czy cstrike/models

Użytkownik E3G edytował ten post 25.05.2010 18:57

  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 25.05.2010 18:56

Ohgoho xD Zapomniałem dodać sorka

Moduły:
Fun
Cstrike

#5 E3G

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
Offline

Napisano 25.05.2010 19:06

HardBot

Jak wiesz jestem wymagający ;)

Jak mi połączysz ten pluginek żeby wrzucało do TT tylko jedną Osobę "Tą wylosowaną" a reszte jak zmieni Team to kick.

Oczywiście nie zostawie cie na pastwe losu ;)
Wystarczy nadać @down ID gracza który w tym co mi wysłałeś jest opisany jako wylosowana Osoba

public eTerrorCheck() {
	if( !g_isEnabled || g_bFirstRound || g_bStarting )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new i, iPlayers[ 32 ], iTerrors, iNum, iRealPlayers, CsTeams:iTeam;
	get_players( iPlayers, iNum, "c" );
	
	if( iNum <= 1 )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	for( i = 0; i < iNum; i++ ) {
		iTeam = cs_get_user_team( iPlayers[ i ] );
		
		if( iTeam == CS_TEAM_T )
			iTerrors++;
		
		if( iTeam == CS_TEAM_T || iTeam == CS_TEAM_CT )
			iRealPlayers++;
	}
	
	if( iRealPlayers <= 1 ) {
		set_hudmessage(0, 128, 0, -1.0, 0.1, 0, 4.0, 4.0, 0.5, 0.5, 4);
		
		for( i = 0; i < iNum; i++ )
			ShowSyncHudMsg(iPlayers[ i ], g_HudSync, "%L", iPlayers[ i ], "Nie ma dosc graczy by rozpoczac gre" );
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if( iTerrors == 0 ) {
		for( i = 0; i < iNum; i++ ) {
			ColorChat(iPlayers[ i ], RED, "[MPM]^1 %L", iPlayers[ i ], "Nie wykryto Graczy");
			
			if( is_user_alive( iPlayers[ i ] ) && cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) == CS_TEAM_CT )
				user_silentkill( iPlayers[ i ] );
		}
		
		set_task( 0.5, "eRandromize" );
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 25.05.2010 19:28

Co do tamtego co pisałeś o modele ścieżkę to dodajesz do precache

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/twoj-model/twoj-model.mdl")
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 25.05.2010 19:29


#7 E3G

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
Offline

Napisano 25.05.2010 19:40

HardBot napisał na gg że tego nie ogarnia ;)

Pierwszy raz się spotkałem z rzeczą którą on nie umie w tworzeniu plugin'ów ;) Dostał on i tak reputa.

Czekam wciąż na osobę która nada ID

public eTerrorCheck() {
	if( !g_isEnabled || g_bFirstRound || g_bStarting )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new i, iPlayers[ 32 ], iTerrors, iNum, iRealPlayers, CsTeams:iTeam;
	get_players( iPlayers, iNum, "c" );
	
	if( iNum <= 1 )
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	for( i = 0; i < iNum; i++ ) {
		iTeam = cs_get_user_team( iPlayers[ i ] );
		
		if( iTeam == CS_TEAM_T )
			iTerrors++;
		
		if( iTeam == CS_TEAM_T || iTeam == CS_TEAM_CT )
			iRealPlayers++;
	}
	
	if( iRealPlayers <= 1 ) {
		set_hudmessage(0, 128, 0, -1.0, 0.1, 0, 4.0, 4.0, 0.5, 0.5, 4);
		
		for( i = 0; i < iNum; i++ )
			ShowSyncHudMsg(iPlayers[ i ], g_HudSync, "%L", iPlayers[ i ], "Nie ma dosc graczy by rozpoczac gre" );
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if( iTerrors == 0 ) {
		for( i = 0; i < iNum; i++ ) {
			ColorChat(iPlayers[ i ], RED, "[MPM]^1 %L", iPlayers[ i ], "Nie wykryto Graczy");
			
			if( is_user_alive( iPlayers[ i ] ) && cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) == CS_TEAM_CT )
				user_silentkill( iPlayers[ i ] );
		}
		
		set_task( 0.5, "eRandromize" );
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Playerowi w TT
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych