Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD:MWwyświetlanie HUD'a


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 25.05.2010 18:03

Witam. Jest ktoś w stanie przerobić zwykłego HUD'a w tym modzie, który wyświetla klase, doświadczenie itp. na czerwono pod radarem, na HUD'a takiego który jest w diablomodzie lub wc3ft modzie(nad HP taki poziomy brązowy pasek)? Myślę, że to byłoby lepszym rozwiązaniem ;)

Niżej podaje kod, który trzeba przerobić:

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
	
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
		
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Pomógł za pomoc, pozdrawiam.

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 25.05.2010 18:27

sprawdź to?
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

new Msg[512]
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
format(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

show_hudmessage(id, Msg)


return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.78, 0.65, 0, 6.0, 3.0)
format(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik Frajer edytował ten post 25.05.2010 18:27

  • +
  • -
  • 0

#3 PEREF

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 25.05.2010 19:13

po kodzie widzę, że to nie raczej to o co mi chodzi, dalej korzystasz z hudmessage...

przykład paska BF2:

public DisplayHUD(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBF2Active) || !get_pcvar_num(gPcvarStatusText) ) return; 
	if ( !is_user_alive(id) || is_user_bot(id) ) return;

	static HUD[64];

	if ( !gStatsLoaded[id] )
	{
		formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2] Wczytuje Dane...");
	}
	else
	{
		new rank = g_PlayerRank[id];
		new nextrank;

		switch(rank)
		{
			case 16, 19, 20: nextrank = 15;
			case 17: nextrank = 7;
			case 18: nextrank = 8;
			default: nextrank = rank;
		}

		++nextrank;

		new nextrankxp = floatround(gRankXP[nextrank] * get_pcvar_float(gPcvarXpMultiplier));

		if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) )
		{
			formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2]Fragi: %d/%d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, gRankName[rank]);
		}
		else
		{
			formatex(HUD, charsmax(HUD), "[BF2]Fragi: %d/%d Odznaki: %d Ranga: %s", totalkills[id], nextrankxp, numofbadges[id], gRankName[rank]);
		}
	}

	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
	write_byte(0);
	write_string(HUD);
	message_end();
}


#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 25.05.2010 19:20

dziwne ale w diablo modzie to wygląda tak ^^


/* ==================================================================================================== */

public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc

if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id])
else
format(tpstring,1023,"Klasa: %s Level: %i (%0.0f%s) Item: %s Skoki: %i/%i", Race[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%",player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

/* ==================================================================================================== */

  • +
  • -
  • 0

#5 wariot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 25.05.2010 21:44

new StatusText


+

StatusText = get_user_msgid("StatusText")


Dopiero Twój kod ;)

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.05.2010 21:48

public pokaz(HUD[]){
        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("StatusText"), _, id);
	write_byte(0);
	write_string(HUD);
	message_end();
}

jako HUD podajesz sformatowana wiadomosc i odswiezasz co okolo 0.7s
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 PEREF

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 25.05.2010 22:41

hmm jest ktoś w stanie podać gotowy kod, bo naprawdę to co wyżej podawaliście w niczym mi nie pomogło, a próbowałem bawić się tym już kilka godzin... ;/

#8 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 29.05.2010 13:56

Też bym prosil ;]
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.05.2010 14:11

public client_connect(id) set_task(0.6,"wiadomosc",id,_,_,"b")

public wiadomosc(id){

      new text[128]

      format(text,127,"czesc jestem sobie graczem cs'a")

      pokaz(id,text)

}





public pokaz(id,HUD[]){

        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("StatusText"), _, id);

	write_byte(0);

	write_string(HUD);

	message_end();

}


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 PEREF

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 31.05.2010 12:15

powiedz mi gdzie to powstawiać w kodzie COD'a ?

#11 aQeR

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:93
  • Lokalizacja:. . .
Offline

Napisano 31.05.2010 12:23

Hmmm . . .

Znajdź linijkę podobna do tej i zamień je

Jak nie ma podobnego nigdzie do tego to wrzuć to na koniec kodu
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych