2. Jak zrobić takie coś?
(chodzi o ten napis jak na kogoś najeżdżdzasz
3. I jeszcze jak coś takiego zrobić. Wszystko na ssach:
Proszę o pomoc!
Użytkownik djpatryk edytował ten post 25.05.2010 13:43
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 25.05.2010 13:42
Użytkownik djpatryk edytował ten post 25.05.2010 13:43
Napisano 25.05.2010 13:45
Napisano 25.05.2010 18:22
A gdzie info że jeżeli chce to skompilować lokalnie musi mieć colorchat.inc ?Levele
Szukasz:
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
Dodajesz pod: (na kolorowo)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
Na normalny kolor:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat," %s awansowal %s (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])
Itemy
Szukasz pod ostatnim case w itemach:
}
}
BoostRing(id)
Dodajesz pod: (na kolorowo)
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
Na normalny kolor:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])
#include <colorchat>mówi ci coś ?
Użytkownik KariiO edytował ten post 25.05.2010 18:24
Napisano 25.05.2010 19:59
Napisano 25.05.2010 20:31
#include <colorchat>pod innymi includami tzn tak jak tutaj
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <fun> #include <fakemeta_util> #include <sqlx> #include <csx>
Napisano 25.05.2010 20:36
Napisano 25.05.2010 20:48
Użytkownik djpatryk edytował ten post 25.05.2010 20:49
Napisano 25.05.2010 20:51
Użytkownik Le0nik edytował ten post 25.05.2010 20:51
Napisano 25.05.2010 21:08
Napisano 25.05.2010 21:21
Napisano 25.05.2010 21:52
Napisano 25.05.2010 21:56
Napisano 25.05.2010 22:05
Napisano 25.05.2010 22:18
new name[32] get_user_name(id, name, 31) ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
} } BoostRing(id)
Użytkownik Le0nik edytował ten post 25.05.2010 22:19
Napisano 25.05.2010 22:19
Napisano 25.05.2010 22:20
1. Jak zrobić taki napis? - "[~] Nie mozna wpisac klasa wczesniej niz 2 min po starcie mapy" No i oczywiście aby nie można było wybrać przez te 2 min klasyPróbowałem to zrobić ale przy moich zdolnościach nie dałem rady
Napisano 25.05.2010 22:22
Użytkownik Le0nik edytował ten post 25.05.2010 22:26
Napisano 25.05.2010 22:23
Użytkownik djpatryk edytował ten post 25.05.2010 22:24
Napisano 25.05.2010 22:38
Napisano 25.05.2010 22:40
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych