Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka dodadków do diablo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#1 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2010 13:42

1. Jak zrobić taki napis? - "[~] Nie mozna wpisac klasa wczesniej niz 2 min po starcie mapy" No i oczywiście aby nie można było wybrać przez te 2 min klasy



2. Jak zrobić takie coś? Dołączona grafika

(chodzi o ten napis jak na kogoś najeżdżdzasz



3. I jeszcze jak coś takiego zrobić. Wszystko na ssach:

Dołączona grafika


Dołączona grafika


Dołączona grafika

Proszę o pomoc!

Użytkownik djpatryk edytował ten post 25.05.2010 13:43


#2 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 25.05.2010 13:45

Levele
Szukasz:

show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])


Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])


Na normalny kolor:

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat," %s awansowal %s (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])


Itemy
Szukasz pod ostatnim case w itemach:

}
}
BoostRing(id)


Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])


Na normalny kolor:

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])
  • +
  • -
  • 1

#3 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.05.2010 18:22

Levele
Szukasz:

show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])


Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 awansowal^x04 %s^x01 (do poziomu^x04 %i^x01)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])


Na normalny kolor:

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat," %s awansowal %s (do poziomu %i)", name, Race[player_class[id]], player_lvl[id])


Itemy
Szukasz pod ostatnim case w itemach:

}
}
BoostRing(id)


Dodajesz pod: (na kolorowo)

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])


Na normalny kolor:

new name[32]
get_user_name(id, name, 31)

client_print(0, print_chat,"Gracz: %s znalazl przedmiot - %s", name, player_item_name[id])

A gdzie info że jeżeli chce to skompilować lokalnie musi mieć colorchat.inc ?
A i jeszcze to:
#include <colorchat>
mówi ci coś ?
pewnie też o bb-code nie słyszałeś :D ?

Użytkownik KariiO edytował ten post 25.05.2010 18:24

  • +
  • -
  • 0

#4 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2010 19:59

To dasz mi jak to ma być dokładnie zrobione? bo nie wiem gdzie to dać

#5 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 25.05.2010 20:31

Dodaj
#include <colorchat>
pod innymi includami tzn tak jak tutaj

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#include <engine>

#include <fakemeta> 

#include <cstrike>



#include <colorchat>

#include <fun>

#include <fakemeta_util>

#include <sqlx>

#include <csx> 


  • +
  • -
  • 0

#6 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 20:36

A i pamietaj muszisz kompilowac lokalnie i colorchat.inc wrzucic do include w kompilatorze.
  • +
  • -
  • 0

#7 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2010 20:48

A ten colorchat.inc to jakiś plik, że mam go wrzucić. Jak go pozyskać? Sory koledzy ale pierwszy raz lokalnie kompiluje ;)

Użytkownik djpatryk edytował ten post 25.05.2010 20:49


#8 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 20:51

Masz daje ci w zalaczniku
Musisz to wrzucic do folderu icnlude jest w kompilatorze

Załączone pliki


Użytkownik Le0nik edytował ten post 25.05.2010 20:51

  • +
  • -
  • 0

#9 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2010 21:08

Dzięki, ale możesz powiedzieć jak to zrobić? Bo mam jeszcze jeden taki plugin co trzeba go kompilować lokalnie i nie wiem skąd wziąć to .inc

#10 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 21:21

1.ściągnij compiler masz w załączniku
2.Rozpakuj
3.Wszystkie pliki .sma wrzucasz do katalogu głównego (tam gdzie jest plik amxxpc,compile)
4.Wszystkie .inc do include
5.Jeśli wszystko wkleiłeś tak jak należy klikasz na compile otworzy ci sie konsola i czekasz aż sie z compiluje
6.Jak już sie skompilowało znajdziesz plik .amxx w folderze compiled ,a jeśli sie nie skompilowało wyskoczą różne błedy jakie popełniłeś

Myśle że dałem ci jakieś wskazowki. pozdro

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2010 21:52

Jak kompiluje tym kompilerem to wyskakują błędy a na webcompilerze nic nie ma...

#12 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 21:56

Moze bys napisal jakie bledy??
  • +
  • -
  • 0

#13 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2010 22:05

Dołączona grafika

W załączniku mój db mod

Załączone pliki



#14 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 22:18

Zle wkleiles to
new name[32] get_user_name(id, name, 31)  ColorChat(0, GREEN,"^x01 Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])


powinienes to dac tutaj

}			
	}
	BoostRing(id)


to sie znajduje pod ostatnim itemem co podawałes i usun tamto gdzie wczesniej wkleiles

powinno byc colorchat a nie ColorChat

linijka 1547 i 1575 sa niewazne nie przeszkadzaja kodowi

zreszto zrobilem to za cb łap W zalaczniku masz poprawiony .sma sprawdz czy dziala

Załączone pliki


Użytkownik Le0nik edytował ten post 25.05.2010 22:19

  • +
  • -
  • 1

#15 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2010 22:19

A dasz sma przerobione? bo będę jeszcze edytował diablo a nie wiem co dokładnie źle zrobiłem ;)

#16 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 25.05.2010 22:20

podpisuje sie tez do pytania kolgi
1. Jak zrobić taki napis? - "[~] Nie mozna wpisac klasa wczesniej niz 2 min po starcie mapy" No i oczywiście aby nie można było wybrać przez te 2 min klasy
Próbowałem to zrobić ale przy moich zdolnościach nie dałem rady
  • +
  • -
  • 0

#17 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 22:22

1. To jest plugin poszukaj w liscie ploginow
pamietam gdzies to widziałem bo miałem to na swoim servie
albo sam przerobilem sobie nie pamietam

Użytkownik Le0nik edytował ten post 25.05.2010 22:26

  • +
  • -
  • 0

#18 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 25.05.2010 22:23

Dzięki le0nik.

Użytkownik djpatryk edytował ten post 25.05.2010 22:24


#19 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 25.05.2010 22:38

Niestety alle takiego Pluga nie ma badz nie udało mi sie znależć w liscie pluginów nic będę sie musiał dalej meczyć z tym juz z tydzień prób i nic
  • +
  • -
  • 0

#20 Le0nik

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Nidzica
Offline

Napisano 25.05.2010 22:40

A w ogóle poco wam to?
Jeśli chodzi o kopiowanie lvl przez graczy to zakaz zmiany nicku jest
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych