Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Temat


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 09.09.2008 22:13

potrzebuje kod np; wpiszemy a i nasz model przyjmuje poze do rzucenia granatem chociaaz go w łapie niema

Jak sie włączy hlmv i jakis model to on ma pełno funkcji które moze wykonac
Jest to możliwe
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.09.2008 22:46

http://forums.allied...ead.php?t=77107

Tu jest najnowsza werjsa a nie mam czasu dac tutaj.

Sprawdz co sie zmienia w modelu gracza gdy robi rozne czynnosci (powinienes tak namierzyc zmienna odpowiadajaca za animacje roznych czynnosci - w tym rzut granatem).
  • +
  • -
  • 0

#3 makel9

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 09.09.2008 22:50

dzięki zaraz będę szukal
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 10.09.2008 10:54

Ja juz w podany wyzej sposob znalazlem ;)

Jak bedziesz mial problem to ci podpowiem ^^
  • +
  • -
  • 0

#5 makel9

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 20.09.2008 21:15

no znalazłem ze zmienia sie "sequence "

ale jak wykonac ze po wpisaniu np "aaa"

sequence zmienia sie na np 40

chyba oto chodzi (sequence)
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 20.09.2008 21:45

entity_set_int(id,EV_INT_sequence,40)
  • +
  • -
  • 0

#7 makel9

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 21.09.2008 09:18

Robie tak jak podałes i nic sie niezmienia
sequence tez pozostaje takie samo
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.09.2008 12:25

Bez twego kodu nie wiele pomoge
  • +
  • -
  • 0

#9 makel9

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 21.09.2008 13:00

to napisz mi jesli mozesz najprostrzy kod np po wpisaniu a zmienia sequence na 40
  • +
  • -
  • 0

#10 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 21.09.2008 16:27

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "Nowy Plugin"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Sn!ff3r"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say a","change")

	// Add your code here...

}



public change(id)

{

	set_pev(id,pev_sequence,40)	

}
alejak dobrze czaję na graczach nie dziala =D

#11 makel9

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 21.09.2008 16:57

Tak samo robiłem i nic
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.09.2008 17:08

Powiedz moze do czego to potrzebujesz, bo moze lepiej zrobic to przez inna sztuczke ;-)
  • +
  • -
  • 0

#13 makel9

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 21.09.2008 18:11

chodzi mi oto ze jezeli mamy mniej niz 20 hp sequence playera zmienia sie na 110
sequence 110 = upadek po smierci

i jak mamy mniej niz 20 hp togracz upada na ziemie i niemoze sie ruszac

[ Dodano: 21-09-2008, 23:15 ]
tym sposobem
set_pev(id,pev_sequence,110
niedarady tego zrobic moze macie jakis inny sposub

[ Dodano: 21-09-2008, 23:22 ]
przedchwilom doszedłem ze sequence mozna zmienic po smierci

[ Dodano: 23-09-2008, 10:13 ]
I co Wpadł ktos na jakis pomysł

ja cos tam wykombinowałem później pokaze jak dopracuje troche
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych