Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie do Bio. O ilość granatów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 BRaYaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 23.05.2010 20:49

Zmieniam w scripting biohazard.cfg
// grenade loadout (game)
new g_grenades[][] = 
{ 
	"weapon_hegrenade",
	"weapon_flashbang",
	"weapon_flashbang",
	"weapon_smokegrenade",
}

Komplikuję sma i nadal mam 1 flesh

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 23.05.2010 21:03

  • +
  • -
  • 0

#2 Nenczoks

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:358
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.05.2010 23:52

ja mam też taki problem. Cokolwiek zmienię w biohazard.cfg ,który musi być w scrtiping albo scritping/include ponieważ jest zapisany jako tryinclude niestety nie działa nic po zmianie. Nie wiem co trzeba zrobić...

#3 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 24.05.2010 07:13

Mi działa z dźwiękami jak komplikuje biohazard.sma a to wyżej nie

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 24.05.2010 07:13

  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.05.2010 08:03

Jeśli zmieniacie coś w biohazard.cfg (Znajdujący się w scripting) musicie skompilować biohazard.sma, aby zmiany zadziałały (biohazard.sma musi być w tym samym scripting co biohazard.cfg).
  • +
  • -
  • 0

#5 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 24.05.2010 14:12

No właśnie i mi to z granatami nie działa sprawdź sam ...
  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.05.2010 20:08

Wgrywasz na pewno przekompilowane biohazard.amxx na serwer(plugins) i zmieniasz mapę?
PS. Nie mam jak sprawdzić, ale wiem że działa na 100% sam kiedyś miałem z tym problem ale metodą prób kapłem się, że działa w/w metoda. ;)
  • +
  • -
  • 0

#7 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 24.05.2010 20:31

czemu zmieniłem dźwięki(folder docelowy) i mi działają a to nie ?
  • +
  • -
  • 0

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 25.05.2010 08:04

Spróbuj tak:
new g_grenades[][] = 
{ 
	"weapon_hegrenade",
	"weapon_flashbang",
	"weapon_flashbang",
	"weapon_smokegrenade"
}
Jak nie zadziała przenieś .cfg do configs i skompiluj biohazard.sma

Użytkownik camilost edytował ten post 25.05.2010 08:04

  • +
  • -
  • 0

#9 BRaYaN

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 25.05.2010 13:20

nic nie dało. Piszę nowy temat o dostawaniu granatów na początku każdej rundy.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych