Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Spawn protection na 540 sek + poswiata


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 High Speed

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:68
Offline

Napisano 23.05.2010 18:23

Hi
czy moglby ktos mi pomoc w przerobieniu tego pluginu: Spawn Protection PL by Dudix - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
aby ochrona trwala 9 minut (540 sek) oraz aby nie bylo poswiaty na graczach.

Z gory dziekuje
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 23.05.2010 19:52

Zobacz to ;]

Załączone pliki



#3 High Speed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:68
Offline

Napisano 23.05.2010 21:57

Niestety nie dziala w ogole ochrona teraz
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 23.05.2010 22:41

hardbot - :wstyd:

Wystarczy zmienić:

      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}

if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)


na

      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}

if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)


A do amxx.cfg dopisać cvar:
sv_sptime 540

  • +
  • -
  • 0

#5 High Speed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:68
Offline

Napisano 23.05.2010 23:42

Super pieknie dziala za co dziekuje ale czy jest mozliwe aby ten napis

{
		set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)
		show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
	}

Mogl zniknac po 10 sekundach?
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 24.05.2010 14:08


{
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 15)
show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
}


#7 High Speed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:68
Offline

Napisano 24.05.2010 15:41

Niestety nic sie nie zmienilo, dalej napis trwa tyle ile ochrona.
  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 24.05.2010 15:54

Zoba teraz:
	{
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 15)
show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
}


#9 High Speed

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:68
Offline

Napisano 24.05.2010 17:53

Rowniez nie dziala. Tutaj jest czesc odnosnie wiadomosci cala:

public protect(id)
{
   new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
   new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
   new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   set_user_godmode(id, 1)

   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
      show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
   }

   set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}

W kodzie wczesniej zamiast
set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
bylo
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)

Teraz znalazlem oryginala czesc kodu stad pewnie te problemy. Mimo wszystko napis znika wg funkcji SPTime+FTime gdzie SPTime to czas trwania ochrony a FTime to freezetime. Gdy napis znika wylacza sie tez ochrona stad chce aby napis zniknal po 10 sek a ochrona wciaz dzialala.

Użytkownik High Speed edytował ten post 24.05.2010 18:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych