Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
Spawn protection na 540 sek + poswiata
		 Temat rozp. High Speed, 23.05.2010 18:23
	
	
	
	
		8 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.05.2010 18:23
					Hi
czy moglby ktos mi pomoc w przerobieniu tego pluginu: Spawn Protection PL by Dudix - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
aby ochrona trwala 9 minut (540 sek) oraz aby nie bylo poswiaty na graczach.
Z gory dziekuje
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				czy moglby ktos mi pomoc w przerobieniu tego pluginu: Spawn Protection PL by Dudix - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
aby ochrona trwala 9 minut (540 sek) oraz aby nie bylo poswiaty na graczach.
Z gory dziekuje
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.05.2010 19:52
					Zobacz to ;]
					
	
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Załączone pliki
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.05.2010 21:57
					Niestety nie dziala w ogole ochrona teraz
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.05.2010 22:41
					hardbot - 
Wystarczy zmienić:
na
A do amxx.cfg dopisać cvar:
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Wystarczy zmienić:
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }
   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
na
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }
   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
A do amxx.cfg dopisać cvar:
sv_sptime 540
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 23.05.2010 23:42
					Super pieknie dziala za co dziekuje ale czy jest mozliwe aby ten napis 
Mogl zniknac po 10 sekundach?
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				{
		set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)
		show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
	}Mogl zniknac po 10 sekundach?
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.05.2010 14:08
{
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 15)
show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
}
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.05.2010 15:41
					Niestety nic sie nie zmienilo, dalej napis trwa tyle ile ochrona.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.05.2010 15:54
					Zoba teraz: 
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				
	{
		set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 15)
		show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
	}
					
					
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.05.2010 17:53
					Rowniez nie dziala. Tutaj jest czesc odnosnie wiadomosci cala:
W kodzie wczesniej zamiast
set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
bylo
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)
Teraz znalazlem oryginala czesc kodu stad pewnie te problemy. Mimo wszystko napis znika wg funkcji SPTime+FTime gdzie SPTime to czas trwania ochrony a FTime to freezetime. Gdy napis znika wylacza sie tez ochrona stad chce aby napis zniknal po 10 sek a ochrona wciaz dzialala.
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				public protect(id)
{
   new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
   new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
   new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   set_user_godmode(id, 1)
   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }
   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
   }
   if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
      show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
   }
   set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}
W kodzie wczesniej zamiast
set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
bylo
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)
Teraz znalazlem oryginala czesc kodu stad pewnie te problemy. Mimo wszystko napis znika wg funkcji SPTime+FTime gdzie SPTime to czas trwania ochrony a FTime to freezetime. Gdy napis znika wylacza sie tez ochrona stad chce aby napis zniknal po 10 sek a ochrona wciaz dzialala.
Użytkownik High Speed edytował ten post 24.05.2010 18:00
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty


  spawn_protection_pl.amxx
				
				







