←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Spawn protection na 540 sek + poswiata

Zablokowany

  • +
  • -
High Speed - zdjęcie High Speed 23.05.2010

Hi
czy moglby ktos mi pomoc w przerobieniu tego pluginu: Spawn Protection PL by Dudix - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
aby ochrona trwala 9 minut (540 sek) oraz aby nie bylo poswiaty na graczach.

Z gory dziekuje
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 23.05.2010

Zobacz to ;]

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
High Speed - zdjęcie High Speed 23.05.2010

Niestety nie dziala w ogole ochrona teraz
Odpowiedz

  • +
  • -
Abes Mapper - zdjęcie Abes Mapper 23.05.2010

hardbot - :wstyd:

Wystarczy zmienić:

      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}

if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)


na

      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
}

if(get_user_team(id) == 2)
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)


A do amxx.cfg dopisać cvar:
sv_sptime 540
Odpowiedz

  • +
  • -
High Speed - zdjęcie High Speed 23.05.2010

Super pieknie dziala za co dziekuje ale czy jest mozliwe aby ten napis

{
		set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)
		show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
	}

Mogl zniknac po 10 sekundach?
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 24.05.2010


{
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 15)
show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
High Speed - zdjęcie High Speed 24.05.2010

Niestety nic sie nie zmienilo, dalej napis trwa tyle ile ochrona.
Odpowiedz

hardbot - zdjęcie hardbot 24.05.2010

Zoba teraz:
	{
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 15)
show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
High Speed - zdjęcie High Speed 24.05.2010

Rowniez nie dziala. Tutaj jest czesc odnosnie wiadomosci cala:

public protect(id)
{
   new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
   new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
   new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   set_user_godmode(id, 1)

   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
      show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
   }

   set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}

W kodzie wczesniej zamiast
set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
bylo
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)

Teraz znalazlem oryginala czesc kodu stad pewnie te problemy. Mimo wszystko napis znika wg funkcji SPTime+FTime gdzie SPTime to czas trwania ochrony a FTime to freezetime. Gdy napis znika wylacza sie tez ochrona stad chce aby napis zniknal po 10 sek a ochrona wciaz dzialala.
Użytkownik High Speed edytował ten post 24.05.2010 18:00
Odpowiedz
Zablokowany