Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Maly Problem Klasa z LJ


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 21.05.2010 06:53

Musze sie znowu wa poradzić ;)
Zrobiłem sobie Nowa Klasę I dodałem do niej Lj tak jak u paladyna w ten sposób:
if (is_user_connected(id))
{
if(player_class[id]==Paladyn,Wizard && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
fm_set_user_longjump(id,true,true)
}
else{
fm_set_user_longjump(id,false,true)
}

i tutaj tez dopisalem swoja klase
public write_hud(id)
{
if (player_lvl[id] == 0)
player_lvl[id] = 1

new tpstring[1024]

new Float:xp_now
new Float:xp_need
new Float:perc

if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
{
perc = last_update_perc[id]
}
else
{
//Calculate percentage of xp required to level
if (player_lvl[id] == 1)
{
xp_now = float(player_xp[id])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
else
{
xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
perc = xp_now*100.0/xp_need
}
}

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn, Wizard)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Poziom: %i (%0.0f%s) Klasa: %s Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id])

else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Poziom: %i (%0.0f%s) Klasa: %s Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

lecz Skoki u nowej klasy dzialaja ale nie pokazuje w hud ile ma skoków Nie wiem własnie jak to zrobic :(
z Góry dzięki za pomoc

edit; jednak tak wyszlo ze wszystki klasy maja Lj :(

Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 21.05.2010 07:09

  • +
  • -
  • 0

#2 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 22.05.2010 14:58

if (is_user_connected(id))
        {
                if(player_class[id]==Paladyn || player_class[id]==Wizard && on_knife[id] && JumpsLeft[id]>0){
                        fm_set_user_longjump(id,true,true)
                }
                else{
                        fm_set_user_longjump(id,false,true)
                }

public write_hud(id)
{
        if (player_lvl[id] == 0)
                player_lvl[id] = 1
                        
        new tpstring[1024] 
        
        new Float:xp_now
        new Float:xp_need
        new Float:perc
        
        if (last_update_xp[id] == player_xp[id])
        {
                perc = last_update_perc[id]
        }
        else
        {
                //Calculate percentage of xp required to level
                if (player_lvl[id] == 1)
                {
                        xp_now = float(player_xp[id])
                        xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])
                        perc = xp_now*100.0/xp_need
                }
                else
                {
                        xp_now = float(player_xp[id])-float( LevelXP[player_lvl[id]-1])
                        xp_need = float(LevelXP[player_lvl[id]])-float(LevelXP[player_lvl[id]-1])
                        perc = xp_now*100.0/xp_need
                }
        }
        
        last_update_xp[id] = player_xp[id]
        last_update_perc[id] = perc
        
        if(player_class[id]!=Paladyn || player_class[id]!=Wizard)
                   format(tpstring,1023,"Zycie: %i Poziom: %i (%0.0f%s) Klasa: %s Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id])
                
        else
                 format(tpstring,1023,"Zycie: %i Poziom: %i (%0.0f%s) Klasa: %s Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])
                
        message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) 
        write_byte(0) 
        write_string(tpstring) 
        message_end()

Nie jestem pewny czy będzie działać ale powinno więc sprawdź.

Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 22.05.2010 14:58

  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#3 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 22.05.2010 15:33

musisz skopiowac ten skrypt i wkleic ponownie i zamiast paladyn wpisac wizard a nie w jednym paladyn, wizard

#4 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 22.05.2010 17:08

^^^Deed tak jak ty napisales niestety nie dziala
Zrobilem tak jak napisal z hudem Mesh
skopiowalem wklejłem nizej lecz tera pokazuje skoki u Wizarda ale u Paladyna nie :(
last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Lvl: %i (%0.0f%s) %s Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id])

else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Lvl: %i (%0.0f%s) : %s Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])


if(player_class[id]!=Wizard)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Lvl: %i (%0.0f%s) %s Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id])

else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Lvl: %i (%0.0f%s) : %s Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

zrobilem również tak ale teraz u paladyna pokazywalo a u wizarda nie

last_update_xp[id] = player_xp[id]
last_update_perc[id] = perc

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Lvl: %i (%0.0f%s) %s Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id])

else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Lvl: %i (%0.0f%s) : %s Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])



message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()

if(player_class[id]!=Paladyn)
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Lvl: %i (%0.0f%s) %s Przedmiot: %s", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id])

else
format(tpstring,1023,"Zycie: %i Lvl: %i (%0.0f%s) : %s Przedmiot: %s Skoki: %i/%i", get_user_health(id), player_lvl[id], perc,"%%", Race[player_class[id]], player_item_name[id],JumpsLeft[id],JumpsMax[id])



message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 22.05.2010 17:09

  • +
  • -
  • 0

#5 Mesh

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:268
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lukow
Offline

Napisano 22.05.2010 18:49

no widzisz jednak mesh nie jest taki zly ;P
spojrz na to jeszcze symetrycznie czy wszystko jest pokolei wklejone ja bym jeszcze sprobowal z dodatkowymi klamrami <myśli>




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych