Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana koloru.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Karol^Ak47

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:87
Offline

Napisano 19.05.2010 19:41

Cześć,
Mam pewien problem, a mianowicie chciałbym ustawić, aby:

- tekst [CENZURA] (tutaj nie chcę reklamować) był na kolor czerwony, a komenda na zielony:

case 0: client_print(0, print_chat, "[CENZURA] Wpisz /reset, aby zresetowac swoje umiejetnosci.");
case 1: client_print(0, print_chat, "[CENZURA] Wpisz /klasa, aby wybrac klase.");
case 2: client_print(0, print_chat, "[CENZURA] Nacisnij E, aby uzyc przedmiotu.");
case 3: client_print(0, print_chat, "[CENZURA] Wpisz /wyrzuc, aby wyrzucic swoj przedmiot.");
case 4: client_print(0, print_chat, "[CENZURA] Wpisz /przedmiot, aby zobaczyc opis Twojego przedmiotu.");
case 5: client_print(0, print_chat, "[CENZURA] Wpisz /klasy, aby zobaczyc opis Twojej klasy.");


- tak samo "Nazwa przedmiotu:" i "Opis przedmiotu" był na kolor zielony.

client_print(id, print_chat, "Nazwa przedmiotu: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
client_print(id, print_chat, "Opis przedmiotu: %s.", opis_przedmiotu);


- i jeszcze tutaj [CENZURA] kolor czerwony, a EXP na kolor zielony.

client_print(id, print_chat, "[CENZURA] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
SprawdzPoziom(id);



Jeżeli pomożecie mi tutaj to myślę, że przy innych sobie poradzę.

20 maj 2010 - 07:25:
Pomoże ktoś ?

Użytkownik ~Karol^Ak47 edytował ten post 20.05.2010 15:32

  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 20.05.2010 15:54

client_print(id, print_chat, "^x04Nazwa przedmiotu: ^x01%s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
client_print(id, print_chat, "^x04Opis przedmiotu: ^x01%s.", opis_przedmiotu);

ColorChat(id, RED, "[CENZURA] ^x01Dostales ^x04% ^x01i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
SprawdzPoziom(id);


sprawdź to :) nie wiem czy będzie to działać bo nie ma komendy na kolor czerwony jest tylko kolor TEAM


[s]case 0: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x01 Wpisz ^x04 /reset,^x01 aby zresetowac swoje umiejetnosci.");
case 1: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x01 Wpisz ^x04 /klasa, ^x01aby wybrac klase.");
case 2: ColorChat(0, RED, "[CENZURA] ^x01Nacisnij ^x04 E,^x01 aby uzyc przedmiotu.");
case 3: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x01 Wpisz ^x04 /wyrzuc, ^x01aby wyrzucic swoj przedmiot.");
case 4: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x01 Wpisz ^x04 /przedmiot,^x01 aby zobaczyc opis Twojego przedmiotu.");
case 5: ColorChat(0, RED, "[CENZURA] ^x01Wpisz^x04 /klasy, ^x01aby zobaczyc opis Twojej klasy.");




@Down
dowiedziałem się że nie ma czerwonego koloru, tylko kolor TEAM Ci zsotaje

Użytkownik Frajer edytował ten post 20.05.2010 17:09

  • +
  • -
  • 0

#3 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 20.05.2010 16:54

#include <ColorChat>
+ kompilacja lokalna :)
  • +
  • -
  • 0

#4 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 20.05.2010 17:46

Wklej sobie to do include na samej górze dodaj #include <colorchat>
nie mam pewności czy pójdzie xD Testuj!


case 0: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x4 Wpisz^x1 /reset^x3, aby zresetowac swoje umiejetnosci.^x1");
case 1: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x4 Wpisz^x1 /klasa^x3, aby wybrac klase.^x1");
case 2: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x4 Nacisnij^x1 E^x3, aby uzyc przedmiotu.^x1");
case 3: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x4 Wpisz^x1 /wyrzuc^x3, aby wyrzucic swoj przedmiot.^x1");
case 4: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x4 Wpisz^x1 /przedmiot^x3, aby zobaczyc opis Twojego przedmiotu.^x1");
case 5: ColorChat(0, RED, "[CENZURA]^x4 Wpisz^x1 /klasy^x3, aby zobaczyc opis Twojej klasy.^x1");

ColorChat(id, GREEN, "Nazwa przedmiotu^x3: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
ColorChat(id, GREEN, "Opis przedmiotu^x3: %s.", opis_przedmiotu);

ColorChat(id, RED, "[CENZURA]^x4 Dostales^x1 %i^x3 doswiadczenia za rozbrojenie bomby.^x1",doswiadczenie_za_bombe);


#5 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 20.05.2010 17:52

no comment, ty już powinieneś mieć bana, przecież to wyżej napisałem, zgapiłeś w 100%!!!!! :X :zle: :mur:
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 20.05.2010 17:56

Po pierwsze ustalmy fakty ty zapodałeś coś i sam napisałeś DOWN o-O sam o sobie pisząc to już nie moja wina ;] Co do tego to nie moja wina że tak ma to iść wiec nic wielkiego mi nie możesz zrobić Pozdro & Dance Kids

#7 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 20.05.2010 18:07

dowiedziałem się że nie ma czerwonego koloru, tylko kolor TEAM Ci zsotaje

napisałem to....


nie ma takiego koloru jak RED....
  • +
  • -
  • 0

#8 ~Karol^Ak47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:87
Offline

Napisano 20.05.2010 19:19

Wyskakuje masa błędów, gdy kompiluję np. tylko jedną linijkę zmienioną.
  • +
  • -
  • 0

#9 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 20.05.2010 21:03

Dodałeś ?? na samą góre #include <colorchat>

#10 ~Karol^Ak47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:87
Offline

Napisano 21.05.2010 05:55

No właśnie nie, już to robię ;d

21 maj 2010 - 17:26:
Panowie, a jeżeli chcę, aby np. to:

ColorChat(id, GREEN, "Nazwa przedmiotu^x3: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
ColorChat(id, GREEN, "Opis przedmiotu^x3: %s.", opis_przedmiotu);

Pokazywało się tylko tej osobie, która to wpisze ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych