Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czar na nożu+przybliżenie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
26 odpowiedzi w tym temacie

#21 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.05.2010 20:07

Mój też działa bo testowałem przed chwilą:
	new weapon1 = get_user_weapon(id)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Klasa && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
{
if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
{
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}


ALe ja radzę taką kombinację choć nie testowałem, ale przynajmniej nie używa ci itemu :D R+PPM
	new weapon1 = get_user_weapon(id)
if (IN_RELOAD & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Klasa && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
{
if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
{
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}

Użytkownik SoLiD edytował ten post 21.05.2010 20:11

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#22 LeOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 23.05.2010 09:13

new weapon1 = get_user_weapon(id)
        if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Lord_de_Seis && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
        {
                if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
                {
                        if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
                        else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
                }
        }

Robiąc to tak nie chce się przekompilować pisze że jest błąd w linijce
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Lord_de_Seis && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
a dokładnie chodzi o
button2

Wie ktoś czemu wywala błąd?
  • +
  • -
  • 0

#23 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.05.2010 10:54

Ja mam tak:
new weapon1 = get_user_weapon(id)
	if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==ZoxoM && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
	{
		if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
		{
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}
I kompiluje... Może w złe miejsce wstawiasz?
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#24 LeOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 24.05.2010 09:27

Dodaj mi do tego
public client_PreThink ( id ) 
{	
	if(!is_user_alive(id)||is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	new button2 = get_user_button(id);
	new clip,ammo
	new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
	if(player_class[id]==Druid && weapon == CSW_KNIFE) 
    { 
        if((button2 & IN_DUCK) && (button2 & IN_JUMP) && !(get_user_oldbutton(id) & IN_JUMP)) 
        { 
            if(JumpsLeft[id]>0 && player_speed(id)>100 ) 
            { 
                new flags = pev(id,pev_flags) 
                if(flags & FL_ONGROUND) 
                { 
                    set_pev ( id, pev_flags, flags-FL_ONGROUND ) 
                    
                    JumpsLeft[id]-- 
                    
                    new Float:va[3],Float:v[3] 
                    entity_get_vector(id,EV_VEC_v_angle,va) 
                    v[0]=floatcos(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
                    v[1]=floatsin(va[1]/180.0*M_PI)*560.0 
                    v[2]=300.0 
                    entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,v) 
                } 
            } 
        } 
    }

to twoje:

new weapon1 = get_user_weapon(id)
	if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Diablo && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
	{
		if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
		{
			if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
			else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
		}
	}

i daj tu cały kod do wklejenia muszę chyba źle dodawać.

24 maj 2010 - 09:33:
A i ogólnie to nikt nie wie jak zrobić któryś z tych czarów nóż + E = piorun??
  • +
  • -
  • 0

#25 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2010 15:51

? To jest cały kod?
To coś... Ja mam cały taki:
public client_PreThink ( id ) 
{
new button2 = get_user_button(id);

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Czarownik)) {
new num1, num2, num3
num1=random_num(0,2)
num2=random_num(-1,1)
num3=random_num(-1,1)
flashlight_r+=1+num1
if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245
flashlight_g+=1+num2
if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245
flashlight_b+=-1+num3
if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id,origin,3);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27); // TE_DLIGHT
write_coord(origin[0]); // X
write_coord(origin[1]); // Y
write_coord(origin[2]); // Z
write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius
write_byte(flashlight_r); // R
write_byte(flashlight_g); // G
write_byte(flashlight_b); // B
write_byte(1); // life
write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate
message_end();

new index1, bodypart1
get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}

//Before freeze_ended check
if (((player_b_silent[id] > 0) || (player_class[id] == Assassin)) && is_user_alive(id))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

new Float:vect[3]
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,vect)
new Float: sped= floatsqroot(vect[0]*vect[0]+vect[1]*vect[1]+vect[2]*vect[2])
if((get_user_maxspeed(id)*5)>(sped*9))
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300)

//bow model
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Kusznik){
bow[id]++
button[id] = 1;
command_bow(id)
}

if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0
//

if (!freeze_ended)
return PLUGIN_CONTINUE

if (earthstomp[id] != 0 && is_user_alive(id))
{
static Float:fallVelocity;
pev(id,pev_flFallVelocity,fallVelocity);

if(fallVelocity) falling[id] = true
else falling[id] = false;
}


if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
if (player_b_blink[id] > 0) Prethink_Blink(id)
if (player_b_usingwind[id] == 1) Prethink_usingwind(id)
if (player_b_oldsen[id] > 0) Prethink_confuseme(id)
if (player_b_froglegs[id] > 0) Prethink_froglegs(id)


//USE Button actives USEMAGIC

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Czarownik && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Czarownik && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Uzdrowiciel && invisible_cast[id]==0)
{
if(casting[id]==1 && halflife_time()>cast_end[id])
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
casting[id]=0
call_cast(id)
}
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

if(player_class[id] == Skrytobojca) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Czarownik)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
}
else if(player_class[id] == Assassin) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Cichociemny) time_delay*=1.4

cast_end[id]=halflife_time()+time_delay

new bar_delay = floatround(time_delay,floatround_ceil)

casting[id]=1

message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( bar_delay )
write_byte( 0 )
message_end()
}
}
else
{
if(casting[id]==1)
{
message_begin( MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id )
write_byte( 0 )
write_byte( 0 )
message_end()
}
casting[id]=0
}


if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)

if(player_class[id]==Skrytobojca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) command_knife(id)
else if (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD && on_knife[id] && max_knife[id]>0) command_knife(id)

///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Kusznik)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}




// nade

if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
{
switch(weapon)
{
case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE:
{
if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
{
switch(g_TrapMode[id])
{
case 0: g_TrapMode[id] = 1
case 1: g_TrapMode[id] = 0
}
client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
}
}
default: g_TrapMode[id] = 0
}
}

}

new weapon1 = get_user_weapon(id)
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==ZoxoM && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2))
{
if(weapon1 !=CSW_KNIFE && weapon1!= CSW_AWP && weapon1!= CSW_SCOUT && weapon1!= CSW_AUG && weapon1!= CSW_G3SG1 && weapon1!= CSW_SG552 && weapon1!= CSW_USP && weapon1!= CSW_GALIL && weapon1!= CSW_GLOCK18 && weapon1!= CSW_FAMAS)
{
if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 )
else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
}
}

///////////////////////////////////////////////////

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#26 LeOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 24.05.2010 17:12

No w końcu chodzi ale takie pytanie jak ustawić aby było na PPM bo jak to wkleiłem mam na R + PPM ?
  • +
  • -
  • 0

#27 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.05.2010 18:02

Moje r + ppm nie działa niestety ... Może ktoś powiedzieć jak zrobić r + ppm?
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych