Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Trapowanie granatów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 18.05.2010 12:35

Mam pytanie pod tym //////////////////////BOW//////////////////////// Jest klasa hunter i niżej to
// nade
		
		if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
		{
			switch(weapon)
			{
				case CSW_HEGRENADE, CSW_FLASHBANG, CSW_SMOKEGRENADE:
				{
					if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
					{
						switch(g_TrapMode[id])
						{
							case 0: g_TrapMode[id] = 1
							case 1: g_TrapMode[id] = 0
						}
						client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
						g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
					}
				}
				default: g_TrapMode[id] = 0
			}
		}
		
	}
i to jest do huntera czyli trapowanie granata i jak bym chciał dać np innej klasie to jak wpisze pod tym to:
if(player_class[id]==Zbrojmistrz)
// nade
		
		if(g_GrenadeTrap[id] && button2 & IN_ATTACK2)
		{
			switch(weapon)
			{
				case CSW_HEGRENADE,
				{
					if((g_PreThinkDelay[id] + 0.28) < get_gametime())
					{
						switch(g_TrapMode[id])
						{
							case 0: g_TrapMode[id] = 1
							case 1: g_TrapMode[id] = 0
						}
						client_print(id, print_center, "Grenade Trap %s", g_TrapMode[id] ? "[ON]" : "[OFF]")
						g_PreThinkDelay[id] = get_gametime()
					}
				}
				default: g_TrapMode[id] = 0
			}
		}
		
	}
to ta klasa będzie mogła trapować granat? Sam he? jak nie to niech ktoś poda jak to zrobić.
  • +
  • -
  • 0

#2 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.05.2010 13:06

Zrób tak
Znajdź w :
public select_class
 
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1


i dodaj pod swoją klasą to :
g_GrenadeTrap[id] = 1

Użytkownik Gamer edytował ten post 18.05.2010 13:06

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych