mam takie pytanie otóż mam itemka który zmienia szybkość gracza i dodaje mu 130 +, ale jest problem zmiana następuje dopiero po zmianie broni , i nie wiem jak to naprawić.. zrobiłem takie coś
" client_cmd(id, "lastinv; wait 100; lastinv; wait 100; lastinv")"
Ale kurde to przeszkadza w grze ;d i nie wiem jak zrobić aby się zmieniało bez zmieniania broni ...
O to cały kod z public
public CzarUtaniHur(id)
{
new iloscmany = get_user_armor(id);
if(is_user_alive(id))
{
if(iloscmany<14)
{
client_print(id, print_center, "Aby uzyc tego czaru potrzebujesz 15 many!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzedni_czar_gracza[id] + 1.5 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Exhaused!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(poprzedni_utani_hur[id] + 16.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Juz masz wlaczone utani hur!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
poprzedni_czar_gracza[id] = get_gametime();
poprzedni_utani_hur[id] = get_gametime();
{
set_user_maxspeed(id, szybkosc_gracza[id] += 130.0);
client_cmd(id, "lastinv; wait 100; lastinv; wait 100; lastinv")
client_print(id, print_center, "Biegasz o 130% szybciej!..");
}
set_task(15.0, "UtaniHurZmienSzybkosc", id);
set_user_armor(id, iloscmany-15)
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Rep za pomoc.