Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wartosci 1/?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.05.2010 20:27

Witam chcałem się spytać gdzie się dokładnie ustawia bonus w itemach np jak jest:
case 69:
{
player_item_name[id] = "zalosny deagl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_deaglmaster[id] = random_num(1,2) TUTAJ TUTAJ
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia deaglem",player_item_name[id],player_b_deaglmaster[id])
}
Tam gdzie napisałem "TUTAJ TUTAJ" zmienia się bonusy np że dostajesz na początku item 1/2 a później możesz go ulepszyć do 1/1 ??
  • +
  • -
  • 0

#2 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2010 20:35

Musisz dodać do upgrade_item swój bonus
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#3 ReDDi

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 15.05.2010 20:39

Czyli jeżeli chcę dodać item który ma szanse 1/1 na odrodzenie i nie można go ulepszać to jak mam dać ??
case 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1) tak??
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}
  • +
  • -
  • 0

#4 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2010 21:03

ase 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = random_num(1, 1)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}


Raczej...
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#5 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 21:08

Ja bym dał tak:


ase 70:
{
player_item_name[id] = "Odnafjaczl"
player_item_id[id] = rannum
player_b_respawn[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans na odrodzenie",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#6 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2010 21:12

Prawie nie ma różnicy....
To i to powinno pójść.
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#7 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 22:48

No w sumie tak, ale wole używać tego mojego ;D
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych