Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Moce Klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Jonywalker

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 15.05.2010 17:45

Witam,

Mam taki problem przy dbmod_5.9l.sma

gdzie mogę tam dodać zeby klasa zadawała np o 20 dmg więcej każdą bronią ( nie chodzi mi o to żeby to było przy załadowaniu noża)

i to by był taki kod ?

player_b_damage[id]+=20;

i jeszcze jedno...

Może mi ktoś powiedzieć co dodać by klasa była odporna na jakiś item ?

Użytkownik Jonywalker edytował ten post 15.05.2010 17:46

  • +
  • -
  • 0

#2 Raptiler

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 20.05.2010 19:26

Witam,

Mam taki problem przy dbmod_5.9l.sma

gdzie mogę tam dodać zeby klasa zadawała np o 20 dmg więcej każdą bronią ( nie chodzi mi o to żeby to było przy załadowaniu noża)

i to by był taki kod ?

player_b_damage[id]+=20;

i jeszcze jedno...

Może mi ktoś powiedzieć co dodać by klasa była odporna na jakiś item ?


Zeby zadawała więcej obrażen to w evencie damage - OPIS TUTAJ
musisz też napisać w tym evencie obsługę błędów tzn np jeśli typek ma 60 hp a ty mu zabierzesz 50 normalnie i 20 jako dodatkowe to musisz dodać fake killa.


co do odporności na itemy to ja bym dodał w akcji itemu warunek if(klasa==1) return; Czy coś w tym stylu.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych