Gdy skradam się Komendosem to słychać tak jakbym normalnie biegł

Jak temu zapobiec

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 15.05.2010 17:15
Napisano 15.05.2010 19:40
Napisano 15.05.2010 19:49
Napisano 15.05.2010 20:36
Napisano 16.05.2010 02:02
register_forward(FM_PlayerPreThink, "Forward_FM_PlayerPreThink")
public Forward_FM_PlayerPreThink(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new Float:fVector[3];
pev(id, pev_velocity, fVector)
new Float: fSpeed = floatsqroot(fVector[0]*fVector[0]+fVector[1]*fVector[1]+fVector[2]*fVector[2])
if((fm_get_user_maxspeed(id) * 5) > (fSpeed*9))
set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 300)
}
}
Napisano 16.05.2010 11:18
Napisano 16.05.2010 11:35
Napisano 16.05.2010 11:41
Napisano 16.05.2010 11:47
stock Float:fm_get_user_maxspeed(index) {
new Float:speed;
pev(index, pev_maxspeed, speed);
return speed;
}
Napisano 17.05.2010 11:32
new Float: velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
Napisano 20.05.2010 22:45
{ new Float: velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]); if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300); }
return FMRES_IGNORED;
Użytkownik arkovsky edytował ten post 20.05.2010 22:48
Napisano 01.06.2010 01:35
/home/groups/amxmodx/tmp3/php7flnHh.sma(302) : warning 225: unreachable code
public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id)) { new Float: velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity); new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]); if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8) entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300); } return FMRES_IGNORED;
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych