Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

BindBedzie +


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monsulito

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 08:25

Witam jak zrobić binda dla klasy,że 1 klasa ma binda np bind "klawisz" "przebierz", i gdy wcisnie klawisz to dostaje kameleona tzn nie item a ubranie
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#2 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 15.05.2010 13:31

Nie łatwiej By było dodac to po naładowaniu noza ?? :)
  • +
  • -
  • 0

#3 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 15.05.2010 20:27

latwiej ale on chce dac binda?-.-
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2010 20:31

Chcesz umożliwić graczowi ustawienie takiego binda czy go wymusić?

1 opcja
register_clcmd()

2 ( bardzo nie fajna opcja) opcja -
client_cmd()
  • +
  • -
  • 0

#5 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 20:50

Chciałbym umożliwić graczowi użycie takiego binda, a na nożu mam już coś innego :)
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2010 20:55

No to by szło tak
register_clcmd("przebierz", "cmdPrzebierz");


public cmdPrzebierz(id){
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_HANDLED;

    //Sprawdz czy ma ten item/klasę
    
    //Zamień model

    return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 21:06


new modele[]={"ct1","ct2","ct3","ct4","tt1","tt2","tt3","tt4"}

register_clcmd("przebierz", "cmdPrzebierz");


public cmdPrzebierz(id){
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;

new los=random_num(0,3)
if (cs_get_user_team(id)==1) los+=4
cs_set_user_model(id,modele[los]

return PLUGIN_HANDLED;
}


Takie cos by poszlo??
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2010 22:49

wygląda logicznie, tylko chyba chciałeś to ograniczyć do jakiejś klasy :>

poprawka
if (cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_CT

  • +
  • -
  • 0

#9 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.05.2010 22:54

Sory, ale nie skumałem, chciałem ograniczyć do druida to chyba tak


new modele[]={"ct1","ct2","ct3","ct4","tt1","tt2","tt3","tt4"}

register_clcmd("przebierz", "cmdPrzebierz");


public cmdPrzebierz(id){
if(!is_user_alive(id) && player_class[id] = Druid)
return PLUGIN_HANDLED;

new los=random_num(0,3)
if (cs_get_user_team(id)==1) los+=4
cs_set_user_model(id,modele[los]

return PLUGIN_HANDLED;
}


Jeżeli się pomyliłem mógłbyś naprowadzić??

//EDIT

Jakos błędy mi wyskakuja ;/

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "lx" on line 4817
Warning: Tag mismatch on line 8442
Error: Expected token: ",", but found "return" on line 8443

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\user\Pulpit\dbmod_5.9ll_pcl5.amx (compile failed).

15 maj 2010 - 23:31:
Reup :D

16 maj 2010 - 11:02:
Refresh

Użytkownik Monsulito edytował ten post 15.05.2010 23:09

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.05.2010 12:47

new modele[]={"ct1","ct2","ct3","ct4","tt1","tt2","tt3","tt4"}



register_clcmd("przebierz", "cmdPrzebierz");





public cmdPrzebierz(id){

    if(!is_user_alive(id) || player_class[id] != Druid)

        return PLUGIN_HANDLED;



        new los=random_num(0,3)

        if (cs_get_user_team(id)==CS_TEAM_CT) los+=4



        cs_set_user_model(id,modele[los]



    return PLUGIN_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 0

#11 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.05.2010 12:56

Błędy mam ;

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "lx" on line 4817
Warning: Loose indentation on line 8438
Error: Expected token: ",", but found "return" on line 8441
Warning: Loose indentation on line 8443

1 Error.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\user\Pulpit\dbmod_5.9ll_pcl5.amx (compile failed).

  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.05.2010 13:00

Warning: Symbol is assigned a value that is never used: "lx" on line 4817
ten nie ma związku

Warning: Loose indentation on line 8438
Warning: Loose indentation on line 8443
wyrównaj taby

Error: Expected token: ",", but found "return" on line 8441
cs_set_user_model(id,modele[los]
cs_set_user_model(id,modele[los])

  • +
  • -
  • 1

#13 Monsulito

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:201
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 16.05.2010 15:39

dzięki Rex, wiem że tamte ale dałem wszystkie i już poprawiłem wszystkie :)

Leci + :). Mozna close
  • +
  • -
  • 0
RPG MOD - [||||||||||] 5%

#14 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.05.2010 17:22

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych