Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

brak klasy.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 13.05.2010 16:26

Witam. Gdy wpisujemy /klasa to pojawia się menu a w nim potwory i ludzie, ale gdy na ludzi np. nacisniemy to nie pokazują się klasy, tylko zamyka sie menu.
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "%s^n1. Ludzie^n2. Potwory")
}

public select_class_menu(id, key)
{
new lx[18]

switch(key)
{
case 0:
{
ShowKlasy1(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy2(id,lx)
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


/* ==================================================================================================== */
public ShowKlasy1(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Mag Level :%i^n2. Mnich Level :%i^n3. Paladyn Level :%i^n4. Zabojca Level :%i^n5. Nekromanta Level :%i^n6. Barbarzynca Level :%i^n7. Ninja Level :%i^n8. Lowca Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
show_menu(id, KeysKlasy1,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy1(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca

* 0:Wstecz
*/
new lx[18]
switch (key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public ShowKlasy2(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Anadriel Level :%i^n2. Duriel Level :%i^n3. Mefisto Level :%i^n4. Diablo Level :%i^n5. Baal Level :%i^n6. Szkielet Level :%i^n7. Szaman Level :%i^n8. Izual Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy2,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy2(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Anadriel
* 2:Duriel
* 3:Mefisto
* 4:Diablo
* 5:Baal
* 6:Szkielet
* 7:Szaman
* 8:Izual

* 0:Wstecz
*/
new lx[18]
switch (key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Anadriel
}
case 1:
{
player_class[id] = Duriel
}
case 2:
{
player_class[id] = Mefisto
}
case 3:
{
player_class[id] = Diablo
}
case 4:
{
player_class[id] = Baal
}
case 5:
{
player_class[id] = Szkielet
}
case 6:
{
player_class[id] = Szaman
}
case 7:
{
player_class[id] = Izual
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


Może to brak tego w wyżej wymienionym?
	{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}

?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 13.05.2010 16:44

        show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "%s^n1. Ludzie^n2. Potwory")


Nie wiem z czego ma ci tutaj z czytać to o-o ?? %s ??
Może tak lepiej

        show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "1. Ludzie^n2. Potwory")


#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.05.2010 17:10

Jak wygląda rejstracja menu w plugin_init?
  • +
  • -
  • 1

#4 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 13.05.2010 17:59

	register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy1, "PressedKlasy1")
register_menucmd(register_menuid("Klasy"), KeysKlasy2, "PressedKlasy2")

  • +
  • -
  • 0

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.05.2010 19:17

Klasy -> Wybierz klase
Swoją drogą nie wiem czy tak może być (dwa menu tak samo rejestrujesz)
  • +
  • -
  • 1

#6 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 14.05.2010 05:24

gdy posiadam tak;
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "1. Ludzie^n2. Potwory")
}

To pojawia się menu ale bez "wybierz rodzaj bohaterow" i tylko ludzie i potwory.

I jak dodać do tego wyżej to
        {
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keys)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}


14 maj 2010 - 10:50:
Wygląda to tak u mnie teraz jak dodałem
public select_class(id,lx[])
{
new text[512]

format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
format(text, 511,"\yWybierz rodzaj bohaterow")
show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "1. Ludzie^n2. Potwory")
}


ale podczas kompilacji;

/home/groups/amxmodx/tmp3/phppAKcuM.sma(4631) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phppAKcuM.sma(4631) : error 017: undefined symbol "i"
/home/groups/amxmodx/tmp3/phppAKcuM.sma(4632) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phppAKcuM.sma(4640) : warning 217: loose indentation


  • +
  • -
  • 0

#7 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 14.05.2010 11:25

a ktora to linijka 4631?
  • +
  • -
  • 1

#8 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 14.05.2010 11:27

format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])


14 maj 2010 - 11:58:
pomocy

14 maj 2010 - 12:17:
pomocy

Użytkownik Krejzol edytował ten post 14.05.2010 11:28

  • +
  • -
  • -1

#9 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 14.05.2010 12:28

A nie powinno byc tak ?
public select_class(id,lx[])
{
        new text[512]

        format(text, 512,"\yWybierz rodzaj bohaterown^\w1. Ludzie^n\w2. Potwory)
        new keys 
	keys = (1<<0)|(1<<1)
	show_menu(id, keys, text) 
}


Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 14.05.2010 12:28

  • +
  • -
  • 1

#10 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 14.05.2010 12:30

Ale mi chodzi jak do tego co podałem dodać to;
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])


-.-
  • +
  • -
  • 0

#11 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 14.05.2010 12:37

ale po co chcesz dodawac to ? bo nie rozumiem to menu pierwsze ma przenoscic do menu klas z ludzie i Potwory ?? to tamta linijka według mnie jest zbedna :)?? Moge sie mylic
  • +
  • -
  • 1

#12 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 14.05.2010 12:38

Bo bez tego co podałem, nie będzie pokazywać klas oraz ich lvl.
  • +
  • -
  • 0

#13 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 14.05.2010 12:46

Sprobuj dopisac w
public select_class(id,lx[])

cos takeigo




for(new i=0;i<2;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}


Użytkownik Prowok@tor edytował ten post 14.05.2010 12:46

  • +
  • -
  • 0

#14 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.05.2010 18:05

public select_class(id,lx[])
{
show_menu(id, (1<<0)|(1<<1), "\yWybierz rodzaj bohaterow^n1. Ludzie^n2. Potwory")
}

I masz to menu rejestrujesz je z Wybierz rodzaj bohaterow i select_class_menu :>
  • +
  • -
  • 1

#15 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 15.05.2010 07:04

Teraz gdy wpisze klasa to sie to pojawia, ale gdy wybiore np. ludzi to znika menu i nic sie nie dzieje.

15 maj 2010 - 10:50:
Pomocy.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych