Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapisywanie renderingu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2010 16:25

Moze tu mi ktos pomoze:)

Mam funkcje ktora po najechaniu i uzyciu dodaje glowshell na entity ale jak zrobic zeby sie zapisywal i ladowal co mape? (mam to w pluginie blockmaker ale ogolna opcja wystarczy wydaje mi sie bo na kazdy ent dziala ta funkcja)


Przeswit(id)
{
new ta, body;
get_user_aiming(id, ta, body, 300);

set_rendering(ta, kRenderFxNone, 255, 0, 0, kRenderTransAlpha, 135 );
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2010 16:31

a czy po zmianie mapy enty mają te same id ? wydaje mi się że nie mogę się oczywiście mylić
  • +
  • -
  • 0

#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.05.2010 16:38

dark zalezy od mapy i ilosci entow na niej ogolnie to od maxplayers-512 ale jesli masz czysta mape bez entitow zadnych i pluginów robiacych enty to ID powinno byc takie samo bo enty sa tworzone w tej samej kolejnosci

@topic a czy all enty maja takie samo classname :?: bo jesli nie to mozna przypisac glow'a do all entow z dana klasa na mapie :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2010 16:47


dark zalezy od mapy i ilosci entow na niej ogolnie to od maxplayers-512 ale jesli masz czysta mape bez entitow zadnych i pluginów robiacych enty to ID powinno byc takie samo bo enty sa tworzone w tej samej kolejnosci

@topic a czy all enty maja takie samo classname :?: bo jesli nie to mozna przypisac glow'a do all entow z dana klasa na mapie :D


Tak, wszystkie enty maja classname bm_block

W blockmakerze przy loadblocks mam cos takiego:

case 'A': createBlock(0, BM_PLATFORM, vVec1, axis, size);

I mysle ze tu cos trzeba dodac zeyb pobieralo dane.

Btw ja mam 5 funkcji o render ale wszystkie tak samo wygladaja, roznia sie tylko transalpha glowshell itd

Użytkownik Diablix edytował ten post 13.05.2010 16:48

  • +
  • -
  • 0

#5 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.05.2010 17:10

wez podmien ta twoja funkcje na

Przeswit(id)
{
new ta, body;
get_user_aiming(id, ta, body, 300);

client_print(id,print_chat,"%d",ta)
}

najedz na ent wcisnij uzycie i zapamietaj nr potem zmien mape i sprawdz czy dla tego samego bloku nr jest taki sam jesli tak to dobrze a jesli nie to d*pa :/
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#6 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2010 18:42

A jednak, jest taki sam.

Użytkownik Diablix edytował ten post 15.05.2010 10:06

  • +
  • -
  • 0

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.05.2010 19:15

Może:
Spoiler

Z góry mówie że nie wiem czy działa ;D
@ Pomysł GoQ to irracjonalne wystarczy że walnie inny plugin który zrobi enta pierwszy i wszystkie przesuna sie o 1 up :> przynajmniej tak mi sie wydaje
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.05.2010 19:27

Id enta jest przydzielane dynamicznie, więc taki sposób jest bardzo niepewny, choć przy stałych warunkach na serwerze (założenie, że nie będziesz instalował pluginów dodających enty przed bm`em) będzie skuteczny.

Jeśli ma działać zawsze i pewnie to trzeba edytować blockmakera i dodać do linii zapisu 6 pól renderingu; mogę spróbować nadpisać standardowe funkcje odczytu i zapisu + walnąć menu.


Pomysł Verta nie jest najgorszy, zamiast classname weź pole np. iuser2 + dodaj obsługę tego w zapisie BMa i działa :D
  • +
  • -
  • 0

#9 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2010 19:37

r3x To mam Ci podeslac sma? Czy co?
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.05.2010 22:22

Wolałbym na początek spróbować bez tego, coby się uniwersalne zrobiło. Nie mam zamiaru odczytywać potem 15miliardów PW, żebym komuś zmienił kod BMa ( bo nie).

KOPIA ZAPASOWA pliku .sma i configów
albo nie ruszaj kodu! Nie odpowiadam za popsucie kodu, sobie przywrócisz starą, działającą wersję i nadpisane pliki z blokami.

W załączniku plik z danymi i funkcjami, które trzeba zmienić/dodać. Podzieliłem je na sekcje:

Pierwsze linie to dane i bufory. Mają trafić do kodu BM przed funkcjami.
Uzupełnienia - szukasz nazwy funkcji i dorzucasz do niej to co w pliku tam się znajduje
Do zmiany - czyli cała funkcja do wymiany (createBlock to tylko dopisanie kilku linii i zmiana nagłówka)
Nowe - wrzuć na koniec pliku


Ważne
Funkcja loadBlocks() jest znacznie odmienna w różnych wersjach BlockMaker, więc zostawiłem bramkę:
/*
	TU RESZTA BLOKÓW!
*/
gdzie należy wkleić własną listę bloków z dodatkowymi parametrami.

Mam tylko nadzieję, że umieściłem tam wszystko co napisałem :P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#11 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.05.2010 14:22

Robilem po kolei, lecz zbyt duzo bledow (ponad 5 prob) ;/

Użytkownik Diablix edytował ten post 14.05.2010 19:09

  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.05.2010 18:36

No dobra wyślij mi kod na PW, zrobię przeróbkę na podstawie pliku bmrender.sma i zobaczę gdzie można się pomylić.
  • +
  • -
  • 0

#13 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.05.2010 19:06

Okej, wyslalem:)
  • +
  • -
  • 0

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.05.2010 19:57

No dobra, pomyliłem nazwę 1 funkcji, ale już jest ok.

Ostrzegam, że potrzeba lekkiego ogarnięcia struktury BlockMakera, żeby to dobrze posklejać.
  • +
  • -
  • 1

#15 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.05.2010 21:09

dzięki, r3x:)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych