Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PokeMod problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 dawideq

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:wroclaw
Offline

Napisano 13.05.2010 12:54

Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak się robi własne poki jeśli ktoś nie ma zamiaru pomóc i ma mi tu wyskakiwać z głupim komentarzem google nie boli itd. albo nie umiesz czytać anglieski nie boli proszę o warna dla takich osób

Proszę o jasne i przejrzyste wytłumaczenie tego ponieważ jestem zielony

// Pokemon Properties:
// "a" - isn't an evolved form of another pokemon
// "b" - evolves - followed by level number, TRADE, or item name
// - then followed by the pokemon it should evolve into
// "c" - cannot be found in pokeballs on the ground
// "d" - can be selected as a starting pokemon
// "e" - cannot be caught by pokeballs
// "g" - global - doesn't have to be active to use skill
// "h" - heavy - some skills will not work against heavy pokemon
// "y" - special - pokemon follows special flags for capturing
// "z" - disable use

// Example:
//# Name Type_Flags "Skill_Name" Pokemon_Properties
//1 Bulbasaur eh "Leech_Seed" abcd 16 Ivysaur

po prostu nie rozumiem tego i dlatego założyłem ten temat. Nie wiem jak robić ewolucje i co zrobić żeby poka można było znaleźć A także legendy których nie można znaleźć.
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 13.05.2010 14:22

ID Nazwa_poka Któraś z cyfer(np. eh) Nazwa_Skilla_Poka" abcd (LVL na którym ma być przemiana) Nazwa_poka_po_przemianie


np:

500 Frajer eh "Kung_Fu" abcd 20 Frajeros


oczywiście nazwę skilla musisz napisać (jeśli się nie mylę ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych