Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Itemem No Recoil


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.05.2010 12:38

Odnosząc się do tego tematu.

Item No Recoil. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Robiee jak opis i w preThinku przy kompilacji jest bład odnośnie symoblu g_angle.... Nie odnajduje go i nie chce iśe kompilować może ktoś napisać jak zrobic globalną pod to zeby dziala czy cos innego?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2010 12:54

new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}

  • +
  • -
  • 0

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.05.2010 13:59

Albo po prostu
new g_angle[33]
Ja tak mam i mi wszystko działa. -.-

#4 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.05.2010 14:31

Możecie jaśniej jakoś gdzie to dodać bo dodałem
new Float:g_angle[33] = {0.0,0.0,0.0}

I nadal błedy
  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2010 14:36

Nie nie
dajesz w globalnych
new Float:g_angle[3] = {0.0,0.0,0.0}
i powinno być dobrze
  • +
  • -
  • 1

#6 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 13.05.2010 16:13

Działa dzięki +
  • +
  • -
  • 0

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.05.2010 17:17

Optymalniejszą metodą niż prethink
Jest chociażby przed strzałem za pomocą Hamsandwich, pobrać v_angle a po strzale Hamsandwich post je ustawić :>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych