Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD mod Paka


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 11.05.2010 18:20

Witam

mam problem
zmodyfikowalem cod moda

public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}
		
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	switch(klasa_gracza[id])
	{
		case Snajper:
		{
			strip_user_weapons(id);
			give_item(id, "weapon_knife");
			give_item(id, "item_thighpack");
			give_item(id, "weapon_deagle");
			give_item(id, "ammo_50ae");
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "ammo_338magnum");
		}

jak widac snajper ma stripa i give items
przez to co runde wyrzuca ma ta sama bron ( odblokowalem mozliwosc podnoszenia broni )
o to mi chodzilo
lecz mam problem z paka...

niby paki nie powinno byc jak sie z tego patrzy
lecz jest
i dobrze
ale moze z niej korzystac tylko ta osoba co ma pake
reszta jej nie moze podniesc...

gdy bym dal bez stripa w snajperze to dubluje sie pistolet... dgl + usp / glock
tak czy siak
1 raz jak wybiera klase tak jest...
2 nie tracil by broni tylko latal z ta podniesiona i by sie bugowalo 2 bronie

wiecie jak rozwiazac ten problem z paka ?
moze zrobic jakas petelke a pozniej odwolanie?
  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.05.2010 18:52

remove_entity_name("func_bomb_target")
remove_entity_name("info_bomb_target")

do plugin_init / cfg/precache
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.05.2010 18:55

Dzieje się tak dlatego, że paka rozdawana jest chwilę po spawnie.
  • +
  • -
  • 0

#4 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 12.05.2010 14:10

goq Twoje rozwiazanie mi nie pomaga ;P
bo usuwa przez to w ogóle pake

QTM_Peyote
wiem o tym wlasnie
wiec moze przed rozdaniem broni
mozna zrobic cos takiego ze petla sprawdza czy ta paka jest u danego gracza
jesli jest to pozniej mu daje ja
wiesz jak to zrobic ?

pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych