Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka :)

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 MySiO

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Bartoszyce
Offline

Napisano 11.05.2010 16:48

Witam, o tuż nie znam się na przeróbkach pluginów dlatego pisze :)
Chodzi mi o zmniejszenie procent na dostanie np : danej broni .

AWP (1 Nabój ) - 1%
Deagle ( 2 Naboje ) - 25 %
Scaout ( 1 Nabój ) - 2%
M4 ( 1 Nabój ) - 5 %
USP ( 3 Naboje ) - 25 %
M3 ( 2 Naboje ) - 10 %

Nie Podane Usunąć :)




Możecie Przerobić ten plugin :

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 11.05.2010 18:07

Masz i jak piszesz USUN to co nie wymieniłeś to może byś tak łaskawie wymienił to co trzeba usunąć! + po co dajesz kod z REKLAMĄ w nim jak potem dołączasz załącznik!?


#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta_util> // wymagany modul

#define WAIT 0.1

new PLUG[] = "HNSExtras"
new VERS[] = "1.2"
new AUTH[] = "Stewie! Modifited by silversurfer"

new hnse_on;

new awp_on;
new usp_on;
new deagle_on;
new scout_on;
new m3_on;
new m4_on;

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUG, VERS, AUTH);
register_cvar("HNSExtras", VERS, FCVAR_SERVER|FCVAR_UNLOGGED);

register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start");

register_forward(FM_ClientKill, "client_kill")

hnse_on = register_cvar("hnse_on", "1");

awp_on = register_cvar("hnse_awp_on", "1", ADMIN_ADMIN);
deagle_on = register_cvar("hnse_deagle_on", "1", ADMIN_ADMIN);
scout_on = register_cvar("hnse_scout_on", "1", ADMIN_ADMIN);
m3_on = register_cvar("hnse_m3_on", "1", ADMIN_ADMIN);
usp_on = register_cvar("hnse_usp_on", "1", ADMIN_ADMIN);
m4_on = register_cvar("hnse_m4_on", "1", ADMIN_ADMIN);
}

public round_start()
{
set_task(WAIT, "strip");
}

public strip()
{
if(get_pcvar_num(hnse_on))
{
new players[32], num;
get_players(players, num, "ah");
new player;
for(new i = 0; i < num; i++)
{
player = players[i];


cs_set_user_money(player, 0);
fm_give_item(player, "weapon_knife");
}
}
set_task(WAIT, "weapon_chance");
}

public weapon_chance()
{
new Players[32], playerCount, i, id;
get_players(Players, playerCount, "ah");
for(i=0; i<playerCount; i++)
{
id = Players[i];

new number = random_num(0, 100);

switch(number)
{
case 1 .. 3:
{
if(get_pcvar_num(scout_on))
{
new scout = fm_give_item(id, "weapon_scout");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 0);
cs_set_weapon_ammo(scout, 1);
client_print(id, print_chat, "[2%%] Twoja nagroda to scout z 1 nabojem!");
}
}
case 4 .. 29:
{
if(get_pcvar_num(deagle_on))
{
new deagle = fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0);
cs_set_weapon_ammo(deagle, 2);
client_print(id, print_chat, "[25%%] Twoja nagroda to deagle z 2 nabojami!");
}
}
case 30 .. 31:
{
if(get_pcvar_num(awp_on))
{
new awp = fm_give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0);
cs_set_weapon_ammo(awp, 1);
client_print(id, print_chat, "[1%%] Twoja nagroda to awp z 1 nabojem!");
}
}
case 32 .. 42:
{
if(get_pcvar_num(m3_on))
{
new nade = fm_give_item(id, "weapon_m3");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 0);
cs_set_weapon_ammo(nade, 2);
client_print(id, print_chat, "[10%%] Twoja nagroda to Pompa!")
}
}
case 43 .. 48:
{
if(get_pcvar_num(m4_on))
{
new nade = fm_give_item(id, "weapon_m4a1");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 0);
cs_set_weapon_ammo(nade, 1);
client_print(id, print_chat, "[5%%] Twoja nagroda to M4")
}
}
case 49 .. 65:
{
if(get_pcvar_num(usp_on))
{
new nade = fm_give_item(id, "weapon_usp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 0);
cs_set_weapon_ammo(nade, 3);
client_print(id, print_chat, "[25%%] Twoja nagroda to USP")
}
}
case 66 .. 100:
{
client_print(id, print_chat, "Niestety...nic nie wygrales :(");
}
}
}
}

public client_kill(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
console_print(id, "Nie mozesz sie teraz zabic!");

return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
console_print(id, "Mozesz zabic sie tylko wtedy gdy jestes zywy!")

return PLUGIN_HANDLED;
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 11.05.2010 18:08






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych