Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Konwertowanie modeli broni z CS:S do CS 1.6ENG by Dels -> PL by Abes Mapper


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#21 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 19.06.2010 23:18

Jak ściągniesz model do CS:S to tam będą te tekstury.
  • +
  • -
  • 2

#22 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 20.06.2010 09:11

dzięki nie zauwazylem plusik poszedl :)
lecz
mam Błąd: "too many vertices"
pomimo braku reki jak odpalam model w milku...
i to w 3/4 broniach jakie przerabiam :( poki co 2 tylko przerobilem xD
noz i wiertare ;P
reszta too many...

Użytkownik CeLeS edytował ten post 20.06.2010 13:21

  • +
  • -
  • 1

#23 Slawas

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Bdg
Offline

Napisano 23.06.2010 16:13

Przy kompilacji niektórych broni wyskakują mi błędy, oto 2 przykładowe bronie przy których wyskakują mi błędy:

p90
m249

paczki te są już w pełni gotowe do kompilacji (zawierają wszystko co potrzebne i wszystko pozmieniane jak trzeba), tylko nie wiem o co chodzi z tymi błędami...

jak by ktoś mógł spojrzeć i powiedzieć co robię źle to było by super.

EDIT:

Chyba już wiem o co się rozchodzi, to jest na zasadzie tego filmu instruktażowego co podał Dimni

EDIT2:

Po wielu nieudanych próbach nie udało mi się przekonwertować wyżej wymienionych broni, jak ktoś to potrafi to niech da znać o co w tym chodzi, będę wdzięczny...

Użytkownik Slawas edytował ten post 23.06.2010 20:22

  • +
  • -
  • 0

#24 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.07.2010 00:44

To byś także napisał o jaki błąd ci chodzi.
Z tego co widzę to jest błąd z $attachment
Nie wiem jak zrobić żeby to działało (wylot łusek i ogień po wystrzale)
Jak na razie możesz skasować a sam model będzie działać.
  • +
  • -
  • 0

#25 Lunatic

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:142
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 21.08.2010 20:31

Da się tak podobnie zrobić z modelem player??
  • +
  • -
  • 0

#26 Spy_PL

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Janek
  • Lokalizacja:Wyszków
Offline

Napisano 08.01.2011 20:11

Cześć sposób jest zaj.... ,ale mam mały problem. Kiedy już jestem na końcu miałem błąd too many normals in model lecz opanowałem już go ale pojawił się taki problem że ,próbowałem przekonwertować colt python 228 qc było moim zdaniem dobrze działałem zgodnie z instrukcją na końcu miałem taki problem że był ten veee cośtam cośtamdlatego wszystko podzieliłem na 4 grupy modeli: hands ,weapon ,bullet ,bullet_reload. Gdy już kończyłem na końcu zmieniania na .mdl wyskoczył mi |
|
|
|
|
\|/
grab:weapon
grab:weapon
grab:hands
grab:bullet_reload
grab: missing }
dalej nie wiem o co chodzi program mi się zamknoł i nie odtrzymałem pliku :/ plz help.

A i jeszcze jak by była możliwość np. mamy broń z fbsbanana.com która teraz się nazywa gamebanana.com i mamy tam broń np. z CSCZ albo CS1.6 to czy jest taka możliwość żeby do tego modelu zamieniło się zwyczajne ręce w te z source ?? proszę o napisanie
  • +
  • -
  • 0

#27 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.01.2011 20:45

Co do pierwszego to dobrze jakbys pokazał screenshota

Co do drugiego to nie rozumiem
  • +
  • -
  • 0

#28 Spy_PL

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Janek
  • Lokalizacja:Wyszków
Offline

Napisano 08.01.2011 21:18

/*
==============================================================================

QC script generated by Half-Life MDL Decompiler 1.2
2003, Kratisto. Based on code from Valve's HL SDK.

v_deagle.mdl

Original internal name:
"v_deagle.mdl"

==============================================================================
*/

$modelname "v_deagle.mdl"
$cd ".\"
$cdtexture ".\"
$scale 1.0
$cliptotextures


$bbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$cbox 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000 0.000000
$eyeposition 0.000000 0.000000 0.000000


//reference mesh(es)
$body "weapon" "weapon"
$body "weapon" "hands"
$body "weapon" "bullet"
$body "weapon" "bullet_relload"


// 1 attachment(s)
$attachment "1" "body" 1.30 -13.50 -1.50 rotate -0.00 -90.00 -0.00


// 39 hit box(es)
$hbox 0 "v_weapon.Hands_parent" -9.308366 -2.830556 0.000000 13.667264 2.604650 13.804396
$hbox 0 "v_weapon.Left_Arm" -0.630000 -3.660000 -2.860000 17.126566 2.980000 3.410000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Hand" -0.530000 -2.660000 -2.920000 6.370000 3.800000 2.040000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Thumb01" 0.000000 0.000000 -1.110000 3.774420 1.630000 0.910000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Thumb_02" 0.000000 -0.940000 -1.250000 2.040000 1.070000 0.950000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Thumb03" 0.000000 -0.980000 -0.770000 2.510000 0.620000 1.020000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Pinky01" 0.000000 -0.550000 -0.720000 1.927706 1.480000 1.030000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Pinky02" 0.000000 -0.540000 -0.470000 1.264004 0.730000 0.690000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Ring01" -0.100000 -0.740000 -0.680000 2.510000 1.270000 0.730000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Ring02" 0.000000 -0.710000 -0.530000 1.526134 0.740000 0.820000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Ring03" 0.000000 -0.760000 -0.520000 2.120000 0.550000 0.640000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Middle01" 0.000000 -0.640000 -0.740000 2.660000 1.360000 0.520000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Middle02" 0.000000 -0.690000 -0.770000 1.970000 0.980000 0.520000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Middle03" 0.000000 -0.550000 -0.690000 1.840000 0.690000 0.420000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Index01" 0.000000 -0.670000 -0.910000 2.620000 1.290000 0.620000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Index02" 0.000000 -0.650000 -0.870000 1.498744 0.800000 0.510000
$hbox 0 "v_weapon.Left_Index03" 0.000000 -0.630000 -0.710000 1.810000 0.580000 0.520000
$hbox 0 "v_weapon.L_wrist_helper" -1.460000 -4.730000 -1.700000 2.330000 0.000000 3.350000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Arm" -0.800000 -2.870000 -3.150000 17.087276 2.770000 3.210000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Hand" -0.390000 -3.540000 -1.750000 6.200000 2.880000 1.820000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Thumb01" -0.680000 -1.840000 -1.260000 3.956952 1.210000 1.700000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Thumb02" 0.000000 -1.160000 -1.130000 2.060000 1.240000 0.980000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Thumb03" 0.000000 -0.730000 -0.730000 2.590000 0.920000 0.990000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Index01" -0.970000 -1.660000 -0.860000 2.780000 0.560000 0.670000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Index02" 0.000000 -0.620000 -0.800000 1.650000 0.710000 0.570000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Index03" 0.000000 -0.510000 -0.610000 1.790000 0.590000 0.610000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Middle01" 0.000000 -1.070000 -0.690000 2.522446 0.740000 0.630000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Middle02" 0.000000 -0.800000 -0.640000 1.886468 0.710000 0.650000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Middle03" 0.000000 -0.420000 -0.500000 1.570000 0.630000 0.600000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Ring01" -0.510000 -1.290000 -0.580000 2.540000 0.840000 0.940000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Ring02" 0.000000 -0.370000 -0.410000 1.490000 0.880000 0.810000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Ring03" 0.000000 -0.400000 -0.340000 1.790000 0.850000 0.800000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Pinky01" -0.260000 -0.970000 -0.510000 1.992446 0.710000 1.110000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Pinky02" 0.000000 -0.780000 -0.230000 1.230000 0.510000 0.860000
$hbox 0 "v_weapon.Right_Pinky03" 0.000000 -0.560000 -0.290000 1.610000 0.460000 0.720000
$hbox 0 "v_weapon.R_wrist_helper" -1.820000 -5.090000 -2.490000 2.580000 0.340000 2.470000
$hbox 0 "v_weapon.Deagle_Parent" -1.010000 -2.830000 -6.980000 0.940000 7.440000 11.770000
$hbox 0 "Deagle_Slide" -1.220000 -1.560000 -3.510000 0.940000 1.610000 11.570000
$hbox 0 "v_weapon.Deagle_Clip" -0.660000 -5.710000 -2.620000 0.780000 1.260000 1.380000

// 6 animation sequence(s)
$sequence idle1 "idle1" 1 fps 16.00 }
$sequence shoot1 "shoot1" 1 fps 40.00 }
$sequence shoot2 "shoot2" 1 fps 40.00 }
$sequence shoot_empty "shoot_empty" 1 fps 40.00 }
$sequence reload "reload" 1 fps 30.00 }
$sequence draw "draw" 1 fps 30.00 }


// End of QC script.


To Jest to qc

a to ten error

Dodano 08 styczeń 2011 - 21:20:
oo i jeszcze panie Abes Mapper czy mógł by pan zrobić filmik o tym tutorialu :D

Dodano 11 styczeń 2011 - 18:07:
Tamte problemy są już nie ważne ,lecz mam pytanie jak zrobić do tych broni dźwięk ??

Załączone pliki

  • Załączony plik  Error.bmp   392,24 KB  69 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#29 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 11.01.2011 19:03

jak zrobić do tych broni dźwięk ??


To się robi tam gdzie $sequence
Poszukaj w jakimś pliku albo wyciągnij qc z domyślnego modelu i powinieneś mieć
  • +
  • -
  • 0

#30 spoiler

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:pyrlandia
Offline

Napisano 27.10.2011 20:39

Witam,mam problem ze zrobieniem modelu z cs:s do 1.6 ten ,który Ty zrobiłeś udało mi się zrobić, robiłem go ponieważ chciałem sprawdzić czy wyjdzie no i się udało.Potem chciałem spróbować jakiś inny i podczas robienia modelu gdy wrzucam przerobiony plik (nazwa.qc) do compiler.bat to wyskakuje błąd.Wszystko robię jak jest opisane w tym poradniku.
Może Ty mi pomożesz?Bo ja próbuję już 1h i nic nie mogę wymyślić.

Tu jest link do tego modelu: http://www.gamebanana.com/skins/14397

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś go dla mnie zrobił lub mi jakoś pomógł.
  • +
  • -
  • 0

#31 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 14.07.2015 09:16

Siemka mam pytanie jak przerobić model gracza z cs s do cs 1.6


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych