Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dźwięki


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 kiver

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 10.05.2010 15:43

Witam, mam pytanie czy można dodać po wybraniu klasy/zdobyciu lvl'a dźwięk?

Np. zdobędziesz lvl i leci ci jakaś krótka muzyczka.

Postawie + ^_-
  • +
  • -
  • 0

#2 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2010 15:49

Pytasz czy się da to ci powiem że się da :D
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#3 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 10.05.2010 15:58

A pomógł byś co podmienić, dodać :D?
  • +
  • -
  • 0

#4 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2010 16:10

ok podam ci tu z plikami wav :D
public select_class_menu(id, key) 
{
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}


public Give_Xp(id,amount)
{
if(player_class_lvl[id][player_class[id]]==player_lvl[id])
{
if(player_xp[id]+amount!=0 && get_playersnum()>1){
player_xp[id]+=amount
if (player_xp[id] > LevelXP[player_lvl[id]])
{
player_lvl[id]+=1
player_point[id]+=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat, "[DIABLO] Gracz %s awansowal %s do %i poziomu!", name, player_class[id], player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
client_cmd(id, "spk costu.wav")
}

if (player_xp[id] < LevelXP[player_lvl[id]-1])
{
player_lvl[id]-=1
player_point[id]-=2
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Spadles do poziomu %i", player_lvl[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
client_print(0, print_chat, "[DIABLO] Gracz %s spadl %s do %i poziomu!", name, player_class[id], player_lvl[id])
savexpcom(id)
player_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]
}
write_hud(id)
}
}
}

No i dodajesz precache :D

Użytkownik SoLiD edytował ten post 10.05.2010 16:12

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#5 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.05.2010 19:42

A gdzie w tym wypadku wrzucić plik :
spk costu.wav
żeby odczytywało i odtwarzało??
  • +
  • -
  • 0

#6 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2010 19:48

znaczy tak napisałem bo myślałem że każdy się skapnie że chodzi o ścieżkę...
NIE ZAPOMNIJCIE O PRECACHE!!!
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#7 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.05.2010 19:53

A mi wywala 1 błąd
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Invalid string (possibly non-terminated string) on line 2011
Warning: Loose indentation on line 4651
Warning: Loose indentation on line 4659

1 Error.
Could not locate output file C:\serwer\zkompilowane\BETA - Kopie.amx (compile failed).

2011 linjika:
client_cmd(id, "levelupcaster.wav)

Czyli że mam dodać takie cos
precache_sound("weapons/knife_hitwall1.wav")
	precache_sound("weapons/knife_hit4.wav")
	precache_sound("weapons/knife_deploy1.wav")
       precache_sound("sound/spk costu.wav]

Użytkownik ReDDi edytował ten post 10.05.2010 20:13

  • +
  • -
  • 0

#8 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2010 20:13

client_cmd(id, "spk levelupcaster.wav)
  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#9 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.05.2010 20:14

Już to rozwiązałem zapomniałem "
Ale niestety nic nie piszę gdy ktos wbije lvl ani żadna muzyczka nie gra : //
  • +
  • -
  • 0

#10 kiver

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:161
  • Lokalizacja:Jarocin
Offline

Napisano 10.05.2010 20:19

u mnie to samo >D
  • +
  • -
  • 0

#11 SoLiD

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:253
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.05.2010 20:21

Czyli że mam dodać takie cos

precache_sound("weapons/knife_hitwall1.wav")
	precache_sound("weapons/knife_hit4.wav")
	precache_sound("weapons/knife_deploy1.wav")
       precache_sound("sound/spk costu.wav]

raczej

NP:
dla "client_cmd(id,"spk weapons/knife_hitwall1")"
Precache takie:
public plugin_precache()
{
precache_sound("weapons/knife_hitwall1.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}

I dopisujesz tylko do tego plugin_prechache() wg. wzoru :D

Użytkownik SoLiD edytował ten post 10.05.2010 20:23

  • +
  • -
  • 0
Force Important Commands [FIC] - http://www.mediafire...18j1kh7txf49o04
Info: FIC jest pluginem, który wymusza komendy u graczy i ma opracowany system karania banem u graczy, którzy nadmiernie zmieniają ich wartości na niedozwoloną.
Zaufali mu administratorzy HashJama, zaufaj i ty!

#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 10.05.2010 20:27

znajdź public plugin_precache
i dodaj do niego tą nutę
  precache_sound("scierzka do nuty/nazwa nuty.wav")

Użytkownik hardbot edytował ten post 10.05.2010 20:29


#13 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.05.2010 20:37

Dodałem tak i nie działa ; //
  • +
  • -
  • 0

#14 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 10.05.2010 20:45

Jak nie działa ?? znalazłeś plugin_precache w tym dm ?
i dam pod linją dodajesz to ;}

#15 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.05.2010 20:47

Dodałem do tego:
public plugin_precache()
{ 
	precache_model("models/rpgrocket.mdl")
	precache_model("models/bag.mdl")
	precache_model("models/zombie.mdl")
	precache_model("addons/amxmodx/diablo/mine.mdl")
	precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_ignite.mdl")
	precache_model("addons/amxmodx/diablo/totem_heal.mdl")
	precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
	precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
	precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
	precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
	precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
	precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
	precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
	precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
	precache_model(SWORD_VIEW)     
	precache_model(SWORD_PLAYER)
	precache_model(KNIFE_VIEW)     
	precache_model(KNIFE_PLAYER)
	precache_model(C4_VIEW)     
	precache_model(C4_PLAYER)
	precache_model(HE_VIEW)     
	precache_model(HE_PLAYER)
	precache_model(FL_VIEW)     
	precache_model(FL_PLAYER)
	precache_model(SE_VIEW)     
	precache_model(SE_PLAYER)	
	precache_sound("weapons/xbow_hit2.wav")
	precache_sound("weapons/xbow_fire1.wav")
	precache_sound("sound/levelupcaster.wav")
	sprite_blood_drop = precache_model("sprites/blood.spr")
	sprite_blood_spray = precache_model("sprites/bloodspray.spr")
	sprite_ignite = precache_model("addons/amxmodx/diablo/flame.spr")
	sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
	sprite_laser = precache_model("sprites/laserbeam.spr")
	sprite_boom = precache_model("sprites/zerogxplode.spr") 
	sprite_line = precache_model("sprites/dot.spr")
	sprite_lgt = precache_model("sprites/lgtning.spr")
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") 
	sprite_fire = precache_model("sprites/explode1.spr") 
	sprite_gibs = precache_model("models/hgibs.mdl")
	sprite_beam = precache_model("sprites/zbeam4.spr") 
	
	precache_model("models/player/arctic/arctic.mdl")
	precache_model("models/player/terror/terror.mdl")
	precache_model("models/player/leet/leet.mdl")
	precache_model("models/player/guerilla/guerilla.mdl")
	precache_model("models/player/gign/gign.mdl")
	precache_model("models/player/sas/sas.mdl")
	precache_model("models/player/gsg9/gsg9.mdl")
	precache_model("models/player/urban/urban.mdl")
	precache_model("models/player/vip/vip.mdl")
		
	precache_sound(SOUND_START)
	precache_sound(SOUND_FINISHED)
	precache_sound(SOUND_FAILED)
	precache_sound(SOUND_EQUIP)

	precache_sound("weapons/knife_hitwall1.wav")
	precache_sound("weapons/knife_hit4.wav")
	precache_sound("weapons/knife_deploy1.wav")
	precache_sound("sound/levelupcaster.wav")                          <<<<TUTAJ TUTAJ TUTAJ
	precache_model("models/diablomod/w_throwingknife.mdl")
	precache_model("models/diablomod/bm_block_platform.mdl")
	
	precache_model(cbow_VIEW)
        precache_model(cvow_PLAYER)
	precache_model(cbow_bolt)
}

  • +
  • -
  • 0

#16 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.05.2010 20:48

precache_sound("scierzka do nuty/nazwa nuty.wav")

Zawsze to samo ^^

Robisz takie cuś w odpowiednich miejscach:
client_cmd(id,"spk muzyczka")

A potem takie cuś dodajesz (gdzie chcesz, najlepiej pod plugin_init):
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/muzyczka.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}


Jeśli muzyczka jest w formacie mp3, to ma to wyglądać tak:
client_cmd(id,"mp3 play muzyczka")

A potem:
public plugin_precache()
{
precache_sound("sound/misc/muzyczka.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#17 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.05.2010 21:34

precache_sound("scierzka do nuty/nazwa nuty.wav")


co to jest scierzka :?:

co do tematu to nie

precache_sound("sound/levelupcaster.wav")


tylko

precache_sound("levelupcaster.wav")


zakladajac ze dzwiek jest w folderze sound

ogolnie wyglada to tak

precache_sound("X/Y.wav")

gdzie

X---> podfolder w sound
Y---> nazwa dzwieku


sbstn to samo w ostatnim precache nawet mp3 nie podajemy sound bo to jest squadnia precache_sound()

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 10.05.2010 21:35

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#18 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 10.05.2010 22:27

GOQ on chce to w sound a ścieżka o-O to np sound/twojanuta.wav o-o

#19 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.05.2010 09:11

GOQ on chce to w sound a ścieżka o-O to np sound/twojanuta.wav o-o


jesli tak jest to wytlumacz mi proszę po co sa funkcje precache_model i precache_generic skoro wg ciebie jak podamy sama nazwe pliku to jest on szukany w cstrike :?:

przeciez wtedy wystarczyla by 1 funkcja(precache_generic) bo inne by dzialaly tak samo jak ona
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#20 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 11.05.2010 14:48

A zeby byl dzwiek po otrzymaniu itema to gdzie ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych