Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CoDsda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogor

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:dabrowa
Offline

Napisano 10.05.2010 14:55

Dobry. chcialbym stworzyc klase ktora mialaby ubranie przeciwnika (tak jak item kameleon na DM), pytanie jak to zrobic? Co nalezy wpisac do danej klasy? :)
  • +
  • -
  • 0

#2 PuchateQ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 10.05.2010 15:09

dołączam się do prośby .
  • +
  • -
  • 0

#3 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 10.05.2010 15:22

if(get_user_team(id)==1)
{
cs_set_user_model(id, "gign")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "terro")
}


W evencie spawnu.

Użytkownik sbstn edytował ten post 10.05.2010 15:26

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#4 PuchateQ

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:Wadowice
Offline

Napisano 11.05.2010 14:48

Hmm a mógłbyś mi napisać gdzie to mam wkleić? Np dać wycinek i np tu umieść? Bo zielony jestem trochę i nie ogarniam:/ Plx dam +
  • +
  • -
  • 0

#5 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 11.05.2010 21:32

Sprawdź jak są wywoływane klasy i czy CoD Peyota ma zarejestrowany event spawnu modułu HamSandwich (RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "blablabla", 1).

Kod mógłby wyglądać tak:
public Spawn(id)
{
if(klasa_jakas_tam[id]==1)
{
if(get_user_team(id)==1)
{
cs_set_user_model(id, "gign")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "terro")
}
}
}

I do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)

(Oczywiście zainkludować hamsandwich...)

EDIT: Jasne, że można robić to przez New_Round, ale ja jakoś mam sentyment do 'hamowego' spawnu..

Użytkownik sbstn edytował ten post 11.05.2010 21:33

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych