CoD
ogor
10.05.2010
Dobry. chcialbym stworzyc klase ktora mialaby ubranie przeciwnika (tak jak item kameleon na DM), pytanie jak to zrobic? Co nalezy wpisac do danej klasy?

sbstn
10.05.2010
if(get_user_team(id)==1)
{
cs_set_user_model(id, "gign")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "terro")
}
W evencie spawnu.
Użytkownik sbstn edytował ten post 10.05.2010 15:26
PuchateQ
11.05.2010
Hmm a mógłbyś mi napisać gdzie to mam wkleić? Np dać wycinek i np tu umieść? Bo zielony jestem trochę i nie ogarniam:/ Plx dam +
sbstn
11.05.2010
Sprawdź jak są wywoływane klasy i czy CoD Peyota ma zarejestrowany event spawnu modułu HamSandwich (RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "blablabla", 1).
Kod mógłby wyglądać tak:
I do plugin_init:
(Oczywiście zainkludować hamsandwich...)
EDIT: Jasne, że można robić to przez New_Round, ale ja jakoś mam sentyment do 'hamowego' spawnu..
Użytkownik sbstn edytował ten post 11.05.2010 21:33
Kod mógłby wyglądać tak:
public Spawn(id)
{
if(klasa_jakas_tam[id]==1)
{
if(get_user_team(id)==1)
{
cs_set_user_model(id, "gign")
}
else
{
cs_set_user_model(id, "terro")
}
}
}
I do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
(Oczywiście zainkludować hamsandwich...)
EDIT: Jasne, że można robić to przez New_Round, ale ja jakoś mam sentyment do 'hamowego' spawnu..
Użytkownik sbstn edytował ten post 11.05.2010 21:33