Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Najlepsza funkcja
#1
Napisano 08.05.2010 14:11
#2
Napisano 08.05.2010 14:13
@@@@UP
zobacz coś z tego?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("JailModels", "0.1", "Miczu & emblaze")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/artcicjail/artcicjail.mdl")
precache_model("models/player/leetjail/leetjail.mdl")
precache_model("models/player/urbanjail/urbanjail.mdl")
precache_model("models/player/gsg9jail/gsg9jail.mdl")
precache_model("models/player/terrorjail/terrorjail.mdl")
precache_model("models/player/gignjail/gignjail.mdl")
precache_model("models/player/guerillajail/guerillajail.mdl")
precache_model("models/player/sasjail/sasjail.mdl")
}
public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new team[32]
read_data(2,team,31)
new rand = random_num(0,3)
switch(rand)
{
case 0:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"artcicjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"urbanjail")
}
case 1:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"leetjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"gsg9jail")
}
case 2:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"terrorjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"gignjail")
}
case 3:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"guerillajail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"sasjail")
}
}
}
Użytkownik hardbot edytował ten post 08.05.2010 14:18
#3
Napisano 08.05.2010 14:20
(inna niż cs_set_user_model)
Hardbot jak nie wiesz to sie nie udzielaj
set_pev & pev_model
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#4
Napisano 08.05.2010 14:34
@Topic: Check this out?
engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel); Parameters iEnt = Entity index sModel = Model file name to set on entity (ex: "models/player/vip/vip.mdl")To jest poprzez moduł engine.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#6
Napisano 09.05.2010 15:13
cs_set_user_model, set_pev & pev_model czy engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel); ?
@edit
Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy
Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 15:30
#7
Napisano 09.05.2010 15:39
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#8
Napisano 09.05.2010 15:43
3. Dobrze użyte, działa good
#9
Napisano 09.05.2010 15:55
Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy
#10
Napisano 09.05.2010 16:04
Musisz przechwycić ten event i ustawiać raz po raz.
#11
Napisano 09.05.2010 16:26
trzecia sprawa: mogę zrobić tak, że na początku rundy wywołuje danie graczowi broni (weapon_m249), konkretnie chodzi mi o to, żeby w każdej rundzie dostawał m249
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("mymenu","mymenu");
register_clcmd("say /klasy","MyMenu")
register_clcmd("say /klasa","MyMenu")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu");
}
public mymenu(id){
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "yIksdeIksde!^n^nwLoliksde",-1,"MyMenu");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, key){
switch(key){
case 0:{
//cs_set_user_model (id,"iksde")
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item (id, "weapon_m249")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 16:28
#12
Napisano 09.05.2010 21:34
#include <hamsandwich>
#define TASK_EQUIP 1234
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwPlayerSpawn", 1);
}
public fwPlayerSpawn(id){
set_task(2.0, "taskEquip", id+TASK_EQUIP);
}
public taskEquip(id){
id -= TASK_EQUIP;
if(!is_user_alive(id)) return;
give_item(id, "weapon_m249");
}
#13
Napisano 14.05.2010 22:23
http://amxx.pl/event...ask-t25361.html
Zaglądajcie tam
Użytkownik .minD edytował ten post 15.05.2010 11:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych