Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Najlepsza funkcja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.05.2010 14:11

Jaka jest najlepsza funkcja na zmianę modelu gracza (inna niż cs_set_user_model)? Widziałem chyba coś z Hamsandwich ale nie pamiętam :P
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.05.2010 14:13

Sorki pomyliłem się zaraz Upsa dam

@@@@UP

zobacz coś z tego?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("JailModels", "0.1", "Miczu & emblaze")
register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/artcicjail/artcicjail.mdl")
precache_model("models/player/leetjail/leetjail.mdl")
precache_model("models/player/urbanjail/urbanjail.mdl")
precache_model("models/player/gsg9jail/gsg9jail.mdl")
precache_model("models/player/terrorjail/terrorjail.mdl")
precache_model("models/player/gignjail/gignjail.mdl")
precache_model("models/player/guerillajail/guerillajail.mdl")
precache_model("models/player/sasjail/sasjail.mdl")
}

public team_assign()
{
new id=read_data(1)
new team[32]
read_data(2,team,31)
new rand = random_num(0,3)
switch(rand)
{
case 0:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"artcicjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"urbanjail")

}
case 1:
{

if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"leetjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"gsg9jail")
}
case 2:
{

if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"terrorjail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"gignjail")
}
case 3:
{
if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"guerillajail")
if(equal("CT",team)) cs_set_user_model(id,"sasjail")
}
}
}

Użytkownik hardbot edytował ten post 08.05.2010 14:18


#3 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.05.2010 14:20

(inna niż cs_set_user_model)


Hardbot jak nie wiesz to sie nie udzielaj

set_pev & pev_model
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#4 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.05.2010 14:34

Hard, hamuj się czasami... Przeczytaj dokładnie co napisałeś. Wszędzie używasz cs_set_user_model.
@Topic: Check this out?
engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel);


    Parameters
    iEnt = Entity index
    sModel = Model file name to set on entity (ex: "models/player/vip/vip.mdl")
To jest poprzez moduł engine.
  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.05.2010 15:10

[TUT-CS] Changing player models and lowering svc_bad - AlliedModders
  • +
  • -
  • 0

#6 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.05.2010 15:13

a które według was jest najpewniejsze ?


cs_set_user_model, set_pev & pev_model czy engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel); ?



@edit

Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy :(

Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 15:30

  • +
  • -
  • 0

#7 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.05.2010 15:39

nie jestem pewien ale mozesz sprobowac set_pev i pev_speed jako drugi parametr. jesli dziala to tak samo jak w/w funkcja to musisz sie bawic ze zmiennymi i eventami
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2010 15:43

cs_set_user_model, set_pev & pev_model czy engfunc(EngFunc_SetModel, iEnt, sModel);

3. Dobrze użyte, działa good
  • +
  • -
  • 1

#9 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.05.2010 15:55

ok dzięki :)



Druga sprawa taka: jaka jest najlepsza funkcja na zmianę szybkości człowieka inna niż cs_set_user_maxspeed bo ona działa tylko do zmiany broni/nowej rundy :(
  • +
  • -
  • 0

#10 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 09.05.2010 16:04

Każda prędkość będzie działała do momentu zmiany broni.
Musisz przechwycić ten event i ustawiać raz po raz.
  • +
  • -
  • 1

#11 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.05.2010 16:26

omg, to już nie na mój musk :P


trzecia sprawa: mogę zrobić tak, że na początku rundy wywołuje danie graczowi broni (weapon_m249), konkretnie chodzi mi o to, żeby w każdej rundzie dostawał m249 :)

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("mymenu","mymenu");
register_clcmd("say /klasy","MyMenu")
register_clcmd("say /klasa","MyMenu")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu");

}
public mymenu(id){
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "yIksdeIksde!^n^nwLoliksde",-1,"MyMenu");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, key){
switch(key){
case 0:{
//cs_set_user_model (id,"iksde")
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item (id, "weapon_m249")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}

Użytkownik .minD edytował ten post 09.05.2010 16:28

  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.05.2010 21:34

złap event spawna i puść task tak na 2.0

#include <hamsandwich>

#define TASK_EQUIP 1234

public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwPlayerSpawn", 1);
}

public fwPlayerSpawn(id){
set_task(2.0, "taskEquip", id+TASK_EQUIP);
}

public taskEquip(id){
id -= TASK_EQUIP;
if(!is_user_alive(id)) return;

give_item(id, "weapon_m249");
}

  • +
  • -
  • 1

#13 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.05.2010 22:23

TEMAT PRZENIESIONY DO

http://amxx.pl/event...ask-t25361.html

Zaglądajcie tam :P

Użytkownik .minD edytował ten post 15.05.2010 11:03

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych