Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wybieranie Boosa na poczatku tury i respienie sie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Jonywalker

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 08.05.2010 00:03

Witam

Potrzebuje pluginu który wybiera losowo bossa na poczaku tury (z graczy ct) i dopóki boss zyje pozostali gracze respią sie po smierci gdy boss umrze gracze juz nie respią sie po smierci.
I żeby to dotyczyło tylko teamu CT

Podejmie się ktoś?
  • +
  • -
  • 0

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.05.2010 11:38

Boss Event - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 08.05.2010 14:25

TO nie to....

Boss jest razem z pozostałymi graczami w ct
  • +
  • -
  • 0

#4 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 08.05.2010 21:08

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_boss

public plugin_init() {
register_plugin("Boss", "1.0","byQQ")

register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
}

public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")

g_boss = players[random_num(0, num-1)]

get_user_name(g_boss, name, 32)

for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}

public event_death()
{
new victim = read_data(2)

if(is_user_alive(g_boss) && get_user_team(victim) == 2)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, victim)
}


Sprawdź

Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11

  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#5 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 08.05.2010 22:24

Boss wybierany.... wszysko ok

ale cos crashuje serwer.....

resetuje sie ...
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.05.2010 22:33

g_boss = players[random_num(0, num-1)]


sprobuj
g_boss = random_num(1, num)

EDIT

for(i = 0; i < num; i++)
        {                       
                client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
        }

mozna zastapic


client_print(0, print_chat, "%s zostal bossem", name)

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 08.05.2010 22:45

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 08.05.2010 22:39

Już próbuje...

Tyle ze losowało bossa z 20 sek gry i crash i res


EDIT

Zmieniłem to co podałeś i padl

Użytkownik Jonywalker edytował ten post 08.05.2010 22:43

  • +
  • -
  • 0

#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2010 00:43


g_boss = players[random_num(0, num-1)]


sprobuj
g_boss = random_num(1, num)


Który element tablicy jest pierwszy?
A no i w takim razie po co zgrywa do tablicy wszystkich CT jak później ty każesz mu korzystać z ID, do tego co będzie przy 0 graczach na serwerze? :|
Może spróbuj opóźnić wskrzeszanie o jakieś 0.5 sek

@Down Moja wypowiedź odnosiła się do postu G[o]Q
  • +
  • -
  • 0

#9 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 09.05.2010 00:57


for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}


To jest po to by wiadomość była wyświetlana tylko CT. A nie każdemu, po co TT wiedzieć kto jest bossem(będą na niego polowali).

by nie losowało przy 0 graczach bądź 1 to:


public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")

if(num > 1)
{
g_boss = players[random_num(0, num-1)]

get_user_name(g_boss, name, 32)

for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
}

Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11

  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#10 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 09.05.2010 01:03

No już próbuje bo mi cały czas tego serwa scina

byQQ mozesz looknac pw ?

09 maj 2010 - 02:07:
No teraz tak

nie losuje bossa i przy zmianie mapy wywala to

"Reliable channel overflowe"
  • +
  • -
  • 0

#11 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 09.05.2010 01:11


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new g_boss

public plugin_init() {
register_plugin("Boss", "1.0","byQQ")

register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_event("DeathMsg", "event_death", "a")
}

public event_newround()
{
new players[32], name[33], num, i
get_players(players, num , "ae", "CT")

if(num > 1)
{
g_boss = players[random_num(0, num-1)]

get_user_name(g_boss, name, 32)

for(i = 0; i < num; i++)
{
client_print(players[i], print_chat, "%s zostal bossem", name)
}
}
}

public event_death()
{
new victim = read_data(2)

if(is_user_alive(g_boss) && get_user_team(victim) == 2 && victim != g_boss)
set_task(3.0, "respawn_player", victim)
}

public respawn_player(id)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)


Testowałem i działa.

Użytkownik byQQ edytował ten post 09.05.2010 13:11

  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#12 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 09.05.2010 01:18

No jest już chodzi tylko zaczelo takie cos wywalac przy zmianie mapy

Reliable channel overflowed"
no i co to może byc?

cos z modułami moze?

Użytkownik Jonywalker edytował ten post 09.05.2010 01:23

  • +
  • -
  • 0

#13 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2010 10:57

Może masz pluginy od zmiany modeli?
Plugins.ini zapodaj :>
  • +
  • -
  • 0

#14 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 09.05.2010 12:12

Jeszcze takie pytanie co do kodu tego bossa

dało by rade zrobić zeby tego bossa jakoś podświetlało?
  • +
  • -
  • 0

#15 se7en

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 09.05.2010 13:04

widze ze robisz kopie ZombieHella ktory jest na Lajtach...

jak bardzo chcesz wiedziec to to jest nie tyle co "boss" co "kapitan" :)
Na lajtach robilem z tym:
Guardian (Gears of War 2) 1.42 - 3/26/2010 - AlliedModders
  • +
  • -
  • 0

#16 Jonywalker

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:66
Offline

Napisano 12.05.2010 13:54

no nie moge ogarnąć z tym zeby boss był podświetlony ;/
  • +
  • -
  • 0

#17 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 20.05.2010 20:09

No index już masz podany (g_boss). Dorzucasz funkcję renderingu na kolor i ok.
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych