Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Troche o nVault


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#21 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1 435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.04.2013 13:58

Sorka za odkop, ale po co w funkcji wczytywania formatować vaultdata ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#22 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.04.2013 16:03

Sorka za odkop, ale po co w funkcji wczytywania formatować vaultdata ?

Oczywiście nie trzeba tego robić, dlatego też w pierwszym poście tego nie ma, tylko jedynie w jakimś innym poście ktoś to robi.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#23 Fili:P

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 754
Guru

  • Postów:1 679
  • Imię:Darek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.05.2013 11:14

Poradnik zostanie rozwinięty o pozostałe funkcje ?


  • +
  • -
  • 0

#24 Mister Silenzo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:BD
Offline

Napisano 14.01.2014 22:38

Jeżeli chcecie zabezpieczyć zapisywanie przed zmianą nicku, należy zmodyfikować "public client_disconnect(id)" w następujący sposób:
 
public client_disconnect(id) {
	new name[32]; //Dodajemy nowa zmienna na nick
	get_user_name(id, name, 31); //Pobieramy nick gracza i zapisujemy go do stworzonej zmiennej
	if(equal(name, g_name[id]) { //Sprawdzamy, czy pobrany nick gracza jest taki sam jak wczytany, jeżeli tak to zapisujemy dane gracza
		save_frags(id)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	fragi[id]=0 // zeby ktos kto wejdzie po nas nie mial naszych fragow zapisanych w tablicy
	deads[id]=0
	copy(g_name[id], 47, "");
	return PLUGIN_CONTINUE; //Konieczny return, w przeciwnym wypadku plugin powie nam, iż "public client_disconnect" powinien zwracać jakąś wartość :D
}
Działa to tak... plugin podczas wczytywania zapisuje wczytany nick gracza do zmiennej globalnej g_name[33] pod indeksem odpowiadającym indexowi gracza (g_name[id]). Nick ten zapisywany jest tylko raz, podczas wczytania, więc możemy go wykorzystać. Modyfikując client_disconnect pytamy się pluginu czy obecny nick gracza jest taki sam jak ten wczytany, jeżeli tak to pozwala zapisać dane, w przeciwnym wypadku, nie zapisuje i ustawia kluczowe zmienne na wartości podstawowe (ilość fragów na zero, ilość deadów na zero i wczytany nick na pusty).
  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:

Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nakładając hasło na serwer.

Zlecenie Zabójstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdobądź punkty, a następnie wydaj je na dodatki, które pozwolą ci skuteczniej i szybciej wykonywać zlecenia.

#25 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 14.01.2014 23:22

zrobiles to samo co by sie stalo gdybys tego nie zrobil xD

 

przecież zapisywane bedzie zawsze na nick z ktorym sie weszlo czemu jak zmienisz nick to ma zapisywac 0 ?


sebul (14.01.2014 23:26):
Raczej nie do końca. 0 nie będzie zapisywać tylko w ogóle nic nie zapisze, jeśli nick będzie inny niż ten po wczytaniu, ale w takim przypadku czemu po prostu nie zapisywać na nick, który został wczytany?

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#26 Mister Silenzo

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 39
Życzliwy

  • Postów:83
  • Lokalizacja:BD
Offline

Napisano 15.01.2014 13:51

Po wykorzystaniu twojego kodu wszedłem na serwer i dodałem sobie 50 killi (dodałem komendę która wywoływała kills[id] += 50). Po czym zmieniłem mapę, po zmianie mapy wynik wczytał się, więc zmieniłem nick za pomocą komendy "name """, ten sam wczytany wynik zapisał się na zmienionym nicku i ponownie wczytał po zmianie mapy, a gdy zresetowałem plik .vault i zastosowałem taką modyfikację jak podałem w poprzednim poście po zmianie nicku gdy wszedłem na serwer miałem zero i gdy zmieniłem nick po zmianie mapy serwer miałem znów 50, więc mój sposób defakto działa, chyba, że to ja jestem głupi i tak było cały czas xD
sebul (15.01.2014 14:29):
To wejdź na serwer, dodaj sobie +50, zmień nick i wyjdź, wtedy na pewno nie będziesz miał 50.

  • +
  • -
  • 0
Moje pluginy:

Kick All (administracja) - Wyrzuca graczy nakładając hasło na serwer.

Zlecenie Zabójstwa (4FUN) - Przyjmij zlecenie, wykonaj je, zdobądź punkty, a następnie wydaj je na dodatki, które pozwolą ci skuteczniej i szybciej wykonywać zlecenia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych