Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AIM

aim_natura

AIM

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Coliber_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.05.2010 12:14

Witam.

Chciałbym abyście ocenili moje dzieło które nazywa się aim_natura.



LINK:
FPSBANANA > Maps > Counter-Strike > Combat/Skill > aim_natura

#2 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2010 14:12

Mapka całkiem spoko tylko ja bym zablokował możliwość wejścia na krawędzie mapy i na te drewniane i nie wiem po co motylki wstawiałeś skoro są w miejscach gdzie sięnormalnie nie wejdzie . :>
A tak to mapka bardzo dobra , da się na niej pograć . Fajny pomysł miałeś bo ja jakoś mało kreatywny jestem.^D^
  • +
  • -
  • 0

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 07.05.2010 14:49

Mapka całkiem spoko tylko zamiast skrzyń mogłeś coś innego wstawić :P Ale jak już chcesz je zostawić to dodaj trochę mniejszych :)
A po co ta niespodzianka.wav ?

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 07.05.2010 14:52

  • +
  • -
  • 0

#4 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 07.05.2010 16:22

Przejżałem mapkę od środka (zdekompilowałem) i znalazłem ambient_generic z niespodzianka.wav . Okazuje się że na krawędzi mapy, tam gdzie jest motyl, jest również motyl a na tym motylu przycisk. On odgrywa muzyczkę :).
  • +
  • -
  • 0

#5 Gość_Coliber_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.05.2010 19:55

Dziękuję bardzo za oceny :)

Przejżałem mapkę od środka (zdekompilowałem) i znalazłem ambient_generic z niespodzianka.wav . Okazuje się że na krawędzi mapy, tam gdzie jest motyl, jest również motyl a na tym motylu przycisk. On odgrywa muzyczkę :).


Dokładnie, doszedłem do wniosku że ta niespodzniaka.wav jest zbędna i na dodatek w bezsensownym miejscu.
Ryuu, powiedz mi, czym dekompilujesz mapy?

#6 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.05.2010 12:19

ja używam BspTwoMap , ponieważ gdy na mapie są niestandardowe tekstury to ten program wyciąga te tekstury i tworzy tam gdzie plik *.map , a plik *.map tworzy się tak gdzie gotowa mapka (*.bsp). Najlepiej skopiować mapkę do folderu z tym programem i tam dopiero przeciągnąć na plik *.exe .

Można też urzyć winbsp .

BspTwoMap DownloaD

!!KLIK!!

Winbsp DownloaD

!!KLIK!!
  • +
  • -
  • 0

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.05.2010 13:29

Mapa spox 10/10 ;] ja bym proponował walnąć zamiast tych skrzyć jakieś kłody drzew :]

#8 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.05.2010 13:34

BspTwoMap dekompiluje w bardzo zły sposób.
Ze wszystkich brył tworzy pomieszczenia....
  • +
  • -
  • 0

#9 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.05.2010 13:44

Mi jakoś dekompiluje normalnie i jak kawałkiem na swoje przerabiam to nie ma żadnych błędów.

Użytkownik Ryuu edytował ten post 08.05.2010 13:44

  • +
  • -
  • 0

#10 Gość_Counter- Strike_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.05.2010 13:53

Kończę z Cs-em, całkowicie.
Moje konto proszę usunąć.

Użytkownik Counter- Strike edytował ten post 04.07.2010 10:34


#11 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.05.2010 14:05

Modele wgrałeś ?
  • +
  • -
  • 0

#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.05.2010 14:21

jakiej wersji VHE Używacie :P

#13 Gość_Counter- Strike_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.05.2010 14:30

Kończę z Cs-em, całkowicie.
Moje konto proszę usunąć.

Użytkownik Counter- Strike edytował ten post 04.07.2010 10:34


#14 Gość_Coliber_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.05.2010 15:07

Tak to pewnie przez to. Spróbuj zastąpić. I napisz czy działa.

P.S. VHE 3.4 używam.

Użytkownik Coliber edytował ten post 08.05.2010 15:08


#15 Gość_Counter- Strike_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.05.2010 16:02

Kończę z Cs-em, całkowicie.
Moje konto proszę usunąć.

Użytkownik Counter- Strike edytował ten post 04.07.2010 10:34






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: AIM

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych