Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item z kilkoma bonusami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 06.05.2010 20:04

Witam. Mam pytanie, mianowicie jak zrobić żeby item miał kilka bonów? Bo planuje zrobić pewnego rodzaju pancerz, który by miał przykładowo 1/* szans na respawn i dodadkowo by odbijał 1/* pocisków. Jak takie coś zrobić?

#2 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 06.05.2010 21:47

Daje Ci przyklad itemku z takimi funkcjami jakie chcesz:

case 69:
 	{
 	player_item_name[id] = "Twoja nazwa"	<---- zmien nazwe w cudzyslowie
 	player_item_id[id] = 69
 	player_ultra_armor[id]=random_num(7,11) <---- w nawiasie gdzie masz 7 i 11 wpisujesz ile pociskow moze sie odbic...
 	player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
	player_b_respawn[id] = random_num(2,4) <---- tutaj tak samo w nawiasie zmieniasz liczby teraz losuje CI z przedzialu 1/2 - 1/4
 	show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
 	
		}

i zmien jeszcze tutaj:

new rannum = random_num(1,68)

na:

new rannum = random_num(1,69)

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 06.05.2010 21:50

  • +
  • -
  • 0

#3 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 06.05.2010 22:04

A nie muszę jeszcze dodać do public iteminfo(id) żeby w /item się pokazywało?

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 06.05.2010 22:22

Nie, bo te itemy już są stworzone i są opisy do nich. O.o

#5 djpatryk

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:289
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 07.05.2010 12:41

Czyli jak ktoś wpisze /item to będzie. "Masz szansę na odrodzenie się 1/*, dodadkowo twój pancerz odbije * pocisków" Tak to będzie?

#6 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 07.05.2010 12:51

Tak. ;x

case 69:
 	{
 	player_item_name[id] = "Twoja nazwa"	<---- zmien nazwe w cudzyslowie
 	player_item_id[id] = 69
 	player_ultra_armor[id]=random_num(7,11) <---- w nawiasie gdzie masz 7 i 11 wpisujesz ile pociskow moze sie odbic...
	player_b_respawn[id] = random_num(2,4) <---- tutaj tak samo w nawiasie zmieniasz liczby teraz losuje CI z przedzialu 1/2 - 1/4
 	show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow i masz 1/%i szans na respawn",player_item_name[id],player_ultra_armor[id],player_b_respawn[id])
 	}

Nie wiem po co dałeś

player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 07.05.2010 12:52





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych