Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

plugin dla określonych flag


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 mounter

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Pszow
Offline

Napisano 06.05.2010 18:53

znalazłem plugin autorstwa navena, próbowałem go edytować by był na flagę ADMIN_LEVEL_H,
jednak broń daje dla wszystkich, a nie tak jak chcę, tylko dla graczy z tą flagą

mają koledzy jakieś pomysły?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "admin dostaje bron"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);

}
public runda(id)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_assaultsuit")
give_item(id, "item_thighpack")

}

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2010 18:56

Zamień:
public runda(id)
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
        give_item(id, "weapon_hegrenade")
        give_item(id, "weapon_flashbang")
        give_item(id, "weapon_flashbang")
        give_item(id, "weapon_smokegrenade")
        give_item(id, "item_assaultsuit")
        give_item(id, "item_thighpack")
        
}
na:
public runda(id)
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
        {
                give_item(id, "weapon_hegrenade")
                give_item(id, "weapon_flashbang")
                give_item(id, "weapon_flashbang")
                give_item(id, "weapon_smokegrenade")
                give_item(id, "item_assaultsuit")
                give_item(id, "item_thighpack")
        }
}
lub:
public runda(id)
{
        if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
                return
        give_item(id, "weapon_hegrenade")
        give_item(id, "weapon_flashbang")
        give_item(id, "weapon_flashbang")
        give_item(id, "weapon_smokegrenade")
        give_item(id, "item_assaultsuit")
        give_item(id, "item_thighpack")
        
}

  • +
  • -
  • 0

#3 nad3jf

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:xx.xxx.xxx:xxx
Offline

Napisano 06.05.2010 20:35

Czy alternatywnym rozwiązaniem nie będzie?:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "admin dostaje bron"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "naven"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);

}
public runda(id)
{
if (has_all_flags(id,"h"))
{
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_flashbang")
give_item(id, "weapon_smokegrenade")
give_item(id, "item_assaultsuit")
give_item(id, "item_thighpack")
}

}

  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.05.2010 20:41

można i tak, ale szkoda zapędzać tej funkcji do zestawu 1 flagi :P
  • +
  • -
  • 0

#5 mounter

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Pszow
Offline

Napisano 09.05.2010 13:14

ok, a teraz podobny problem :) a tak może być?


#include <amxmodx>

public damage_msg(vIndex)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return
if ( get_cvar_float("bullet_damage") ) {
new aIndex = get_user_attacker(vIndex)
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, 7)
show_hudmessage(aIndex,"%i", damage)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init() {
register_plugin("Bullet Damage","1.0","f117bomb")
register_event("Damage", "damage_msg", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_cvar("bullet_damage","0")
return PLUGIN_CONTINUE
}


  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2010 13:20

Może co chcesz osiągnąć?
Spoiler

Zakładam że chcesz dla flagi A dodać bullet damage :>
Powinno pójść.

Ps. Lo1 wodz pozdrawia :>
  • +
  • -
  • 0

#7 mounter

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:7
  • Lokalizacja:Pszow
Offline

Napisano 09.05.2010 13:22

ha! ja tez chodzę do LO1 :)
dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 0

#8 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 09.05.2010 14:01

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiązany. Swoją droga też druga klasa jak ty ^^

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych