Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

SQL jako system zapisywania.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raptiler

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 06.05.2010 16:33

Co myslicie o SQL czy jest to dobra czy zla metoda?
Wybrac nvault czy sql?
wolalbym sql ze wzgledow oczywistych takich jak np mozliwosc zrobienia rankingu , aczkolwiek slyszalem ze przy uzywaniu sql z czasem w wyniku braku polaczenia. proszę o wypowiedzi thx
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 06.05.2010 17:35

do ranku to będzie dobry nvault :)
  • +
  • -
  • 0

#3 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.05.2010 17:38

Jak nie ma to być jakiś superobszerny plugin, to nvault dobre jest... Przynajmniej ja jestem zwolennikiem ;) Możesz wszystko edytować (np. program nVault Edit), a i konstrukcja pluginu jest prosta.
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#4 Raptiler

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 06.05.2010 17:55

No tak , jednakze szukam czegos co będę mogl polaczyc z php jak i serwerem, robie wlasnie swoj mega plugin i dlatego mam teraz trudny wybor , nie wiem jak sql sie sprawuje bo nigdy nie uzywalem, dlatego pytam o zdanie głównie osoby które uzywanie jakiegos moda pod sqla maja juz za soba
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.05.2010 18:15

Serwer MySQL połączony z serwerem hlds to naprawdę fajna sprawa. W zasadzie dostęp do danych nie jest konieczny natychmiast, więc opóźnienie spowodowane czasem odpowiedzi na zapytanie nie jest dużym problemem. Identyfikacja gracza w momencie podłączenia czy 500ms później za bardzo nie robi. Użycie wątków do komunikacji eliminuje lagi/zacięcia podczas zapytań. No i strasznie fajnie pisze się interfejs w Pawnie do tego :D Ja polecam MySQL, chociaż jak cały plugin będzie używał 1 tabeli z 4 polami to trochę nadmiarowo się zrobi
  • +
  • -
  • 0

#6 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 06.05.2010 20:28

czegos co będę mogl polaczyc z php

robie wlasnie swoj mega plugin

Więc MySQL.
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#7 nad3jf

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:68
  • GG:
  • Lokalizacja:xx.xxx.xxx:xxx
Offline

Napisano 06.05.2010 20:44

Jedynym wyjściem jest MySQL bowiem nic innego nie będzie tak dobrze współpracowało i z serwerem i z PHP. Jedyne co mogę polecić to dodatkowo moduł PERL (w PHP) - ułatwi Ci prace.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych