#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new gMsgScreenFade
public admin_flash(id,level,cid) {
if (!cmd_access(id,level,cid,2)) {
return PLUGIN_HANDLED
}
new victim[32]
read_argv(1,victim,31)
// new arg2[32]
// read_argv(2,arg2,31)
// new number=strtonum(arg2)
// if (number==0) number=1
if (victim[0]=='@') {
new team[32], inum
get_players(team,inum,"e",victim[1])
if (inum==0) {
console_print(id,"[AMX] No clients found on such team.")
return PLUGIN_HANDLED
}
for (new i=0;i<inum;++i) {
Flash(team[i])
client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed all %s's.",victim[1])
//client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed all %s's for %i secs.",victim[1],number)
}
}
else if (victim[0]=='*') {
new all[32], inum
get_players(all,inum)
for (new i=0;i<inum;++i) {
Flash(all[i])
client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed everyone.")
//client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed everyone for %i secs.",number)
}
}
else {
new player = cmd_target(id,victim,0)
new playername[32]
get_user_name(player,playername,31)
if (!player) {
return PLUGIN_HANDLED
}
Flash(player)
client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed %s.",playername)
//client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed %s for %i secs.",playername,number)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public Flash(id) {
message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
write_short( 1<<15 )
write_short( 1<<10 )
write_short( 1<<12 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
message_end()
emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
}
public plugin_init() {
register_plugin("Admin Flash","1.0","AssKicR")
register_concmd("amx_flash","admin_flash",ADMIN_LE VEL_A,"< Nick, UniqueID, #userid, @TEAM, or * > flashes selected client(s)")
gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public plugin_precache()
{
// FLASHBANG SOUND
precache_sound( "weapons/sfire-inslow.wav" )
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
plugin flash - przepyszanie pluginu
Temat rozp. lamanejvetsi, 06.05.2010 15:35
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06.05.2010 15:35
Czesc mam pytanie jak zrobic tento plugin, bo chciem flash nie tylko na 1 sekundy, ale 6 sekund?
#2
Napisano 06.05.2010 15:52
a próbowałeś używać jako:
amx_flash Nick 6??
#3
Napisano 06.05.2010 16:30
wyzkusalem, ale robie tylko dla 1,5 sekundy.
#4
Napisano 06.05.2010 16:44
spróbuj zmienić funkcję:
public Flash(id) {
message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
write_short( 1<<15 )
write_short( 1<<10 )
write_short( 1<<12 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
message_end()
emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
}na taką:public Flash(id) {
message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
write_short( 6*(1<<12) ) //duration
write_short( 2*(1<<12) ) //hold time
write_short( 0x0000 ) //flags
write_byte( 255 ) // RRR
write_byte( 255 ) // GGG
write_byte( 255 ) // BBB
write_byte( 255 ) // Alpha
message_end()
emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
}
#5
Napisano 06.05.2010 17:05
dziala dzięki.
#6
Napisano 06.05.2010 17:24
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#7
Napisano 06.05.2010 19:35
Pavulon: jest mozliwe dodac namiesto 6sekund, 10 sekund? ci wystarczi zamnienic:
rite_short( 6*(1<<12) ) //duration
na take:
rite_short( 10*(1<<12) ) //duration
?
dzięki.
rite_short( 6*(1<<12) ) //duration
na take:
rite_short( 10*(1<<12) ) //duration
?
dzięki.
#8
Napisano 06.05.2010 19:40
Tak. Takie coś powinno zadziałać.
Bo wg Wiki: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
1 sekunda to (1<<12)
więc 6 sekund to 6 * (1<<12) a 10 sekund 10 * (1<<12)
Bo wg Wiki: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
1 sekunda to (1<<12)
więc 6 sekund to 6 * (1<<12) a 10 sekund 10 * (1<<12)
#9
Napisano 07.05.2010 23:18
zpreprazsam , dziala.Mialem jakies roboty.
#10
Napisano 08.05.2010 10:39
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









