Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

plugin flash - przepyszanie pluginu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 lamanejvetsi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:czech republic
Offline

Napisano 06.05.2010 15:35

Czesc mam pytanie jak zrobic tento plugin, bo chciem flash nie tylko na 1 sekundy, ale 6 sekund?
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new gMsgScreenFade

public admin_flash(id,level,cid) {
if (!cmd_access(id,level,cid,2)) {
return PLUGIN_HANDLED
}

new victim[32]
read_argv(1,victim,31)
// new arg2[32]
// read_argv(2,arg2,31)
// new number=strtonum(arg2)
// if (number==0) number=1

if (victim[0]=='@') {
new team[32], inum
get_players(team,inum,"e",victim[1])
if (inum==0) {
console_print(id,"[AMX] No clients found on such team.")
return PLUGIN_HANDLED
}
for (new i=0;i<inum;++i) {
Flash(team[i])
client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed all %s's.",victim[1])
//client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed all %s's for %i secs.",victim[1],number)
}
}
else if (victim[0]=='*') {
new all[32], inum
get_players(all,inum)
for (new i=0;i<inum;++i) {
Flash(all[i])
client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed everyone.")
//client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed everyone for %i secs.",number)
}
}
else {
new player = cmd_target(id,victim,0)
new playername[32]
get_user_name(player,playername,31)

if (!player) {
return PLUGIN_HANDLED
}
Flash(player)
client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed %s.",playername)
//client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed %s for %i secs.",playername,number)
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public Flash(id) {
message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
write_short( 1<<15 )
write_short( 1<<10 )
write_short( 1<<12 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
message_end()
emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
}

public plugin_init() {
register_plugin("Admin Flash","1.0","AssKicR")
register_concmd("amx_flash","admin_flash",ADMIN_LE VEL_A,"< Nick, UniqueID, #userid, @TEAM, or * > flashes selected client(s)")
gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
// FLASHBANG SOUND
precache_sound( "weapons/sfire-inslow.wav" )
}

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2010 15:52

a próbowałeś używać jako:
amx_flash Nick 6
??
  • +
  • -
  • 0

#3 lamanejvetsi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:czech republic
Offline

Napisano 06.05.2010 16:30

wyzkusalem, ale robie tylko dla 1,5 sekundy.
  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2010 16:44

spróbuj zmienić funkcję:
public Flash(id) {
message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
write_short( 1<<15 )
write_short( 1<<10 )
write_short( 1<<12 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 )
message_end()
emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
}
na taką:
public Flash(id) {
	message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
	write_short( 6*(1<<12) ) //duration
	write_short( 2*(1<<12) ) //hold time
	write_short( 0x0000  ) //flags
	write_byte( 255 ) // RRR
	write_byte( 255 ) // GGG
	write_byte( 255 ) // BBB
	write_byte( 255 ) // Alpha
	message_end()
	emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH)
}

  • +
  • -
  • 1

#5 lamanejvetsi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:czech republic
Offline

Napisano 06.05.2010 17:05

dziala dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 06.05.2010 17:24

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL

#7 lamanejvetsi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:czech republic
Offline

Napisano 06.05.2010 19:35

Pavulon: jest mozliwe dodac namiesto 6sekund, 10 sekund? ci wystarczi zamnienic:

rite_short( 6*(1<<12) ) //duration

na take:

rite_short( 10*(1<<12) ) //duration

?

dzięki.
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2010 19:40

Tak. Takie coś powinno zadziałać.

Bo wg Wiki: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki

1 sekunda to (1<<12)
więc 6 sekund to 6 * (1<<12) a 10 sekund 10 * (1<<12) ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 lamanejvetsi

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:84
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:czech republic
Offline

Napisano 07.05.2010 23:18

zpreprazsam , dziala.Mialem jakies roboty. :)
  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 08.05.2010 10:39

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych