Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombiehell.Pomoc z modelami


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dadaniek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 06.05.2010 15:30

Witam.
Chciałbym, aby ktoś zrobił mi w zombiehell v1.6.sma, że ZOMBIAKI od levla 0-10 mają X wygląd (tylko linijki podać, a ja potem zmienie je)
I, że BOSSY od levla 0-10 mają wygląd X (też podać linijki i ja sobie potem zmienie je)
Z góry dzięki!!
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 06.05.2010 17:17

Zobacz to zmien sobie to co ci pasi

Załączone pliki



#3 Dadaniek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 06.05.2010 20:37

new const ZOMBIE_MODEL1[] = "zh_corpse"
new const ZOMBIE_MODEL2[] = "zh_crispy2"
new const ZOMBIE_MODEL3[] = "zh_classic"


Czy chodzi o to?
W v1.6 też jest coś takiego.

precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")
precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl")


Czy raczej o to?
Przez tym jest:

zh_fire = precache_model("sprites/zh_fire.spr")


I nie wiem czy chodzi o to, gdy się "zapali" przez granat i jak będzie wyglądał, czy poprostu "stały" wygląd normalnego zombiaka?
  • +
  • -
  • 0

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 06.05.2010 21:18

To od ognia (Nie znam mody ale przypuszczalnie jak się pali)
Wczytuje model, jeśli go brakuje raczej crashuje serwer tylko czemu tego tak dużo? Wystarczy 1 linijka precache_model("models/player/nazwa_modelu/nazwa_modelu.mdl") :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Dadaniek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 06.05.2010 21:36

To jak mógłby to ktoś zrobić jednak za mnie ? ; /
Coś poszperałem, ale jak jest 1 atak zombie to są 3 rodzaje modeli ...
w 2 ataku są też te 3 rodzaje!

Mam do zrobienia:
1) Modele
2) Zrobić sklepik (jak na lajty.pl)
3) Usunać wybieranie klas przez playersów
4) Dostawanie expa za zombiaka, zmiana broni wraz ze wzrostem lvl'a

Mógłby ktoś z tym pomóc?

Oczywiście wynagrodzę w jakiś sposób.
np. reputacja, admin itd
  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 06.05.2010 21:38

Jak możesz podaj .sma postaram się w wolnej chwili zrobić część z tego co chcesz :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Dadaniek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
Offline

Napisano 06.05.2010 21:59

Dobrze - http://amxx.pl/post-...ell-v16sma.html

Proszę.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych