Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Naprawienie 1 warningu :Deasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 06.05.2010 11:03

parse(szAlpha, 16); 
Alpha = str_to_float(szAlpha);
set_rendering(ent, kRenderFxNone, red, green, blue, kRenderTransColor, Alpha);

Błędy: Warning: Tag mismatch on line
To jest tu:
Kod php:
set_rendering(ent, kRenderFxNone, red, green, blue, kRenderTransColor, Alpha); 

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2010 11:07

pokaż deklarację tej funkcji
public set_rendering(
czy tam
stock set_rendering(

  • +
  • -
  • 0

#3 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 06.05.2010 11:09

Sorki zla funkcje wkleilem :F
Chodzilo o:
set_block_rendering(ent, TRANSALPHA, 255,255,255, Alpha);
set_block_rendering(ent, type, red, green, blue, alpha)
{
if (isBlock(ent))
{
switch (type)
{
case GLOWSHELL: set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, red, green, blue, kRenderNormal, alpha);
case TRANSCOLOR: set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, red, green, blue, kRenderTransColor, alpha);
case TRANSALPHA: set_rendering(ent, kRenderFxNone, red, green, blue, kRenderTransColor, alpha);
case TRANSWHITE: set_rendering(ent, kRenderFxNone, red, green, blue, kRenderTransAdd, alpha);
default: set_rendering(ent, kRenderFxNone, red, green, blue, kRenderNormal, alpha);
}
}
}

Użytkownik kubaku4 edytował ten post 06.05.2010 11:11

  • +
  • -
  • 0

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2010 11:26

i to Alpha masz z tego:
Alpha = str_to_float(szAlpha);
:?:

Nie możesz tam korzystać z licz rzeczywistych. Zmień deklaracje i wywołanie (albo chociaż daj więcej kodu)
  • +
  • -
  • 0

#5 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 06.05.2010 11:29

Więcej kodu?
Proszę:
new Alpha;
parse(szData, szType, 1, sz1, 16, sz2, 16, sz3, 16, sz4, 16, sz5, 16, sz6, 16, sz7, 16, szAlpha, 16);
Alpha = str_to_float(szAlpha);
while ((ent = find_ent_by_class(ent, gszBlockClassname)))
{
new blockType = entity_get_int(ent, EV_INT_body);

if(blockType != BM_GLASS)
set_block_rendering(ent, TRANSALPHA, 255,255,255, Alpha);
}

@dodam że gdy dam Alpha floatem też jest błąd

Użytkownik kubaku4 edytował ten post 06.05.2010 11:34

  • +
  • -
  • 0

#6 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 06.05.2010 11:34

zamień:
Alpha = str_to_float(szAlpha);
na:
Alpha = str_to_num(szAlpha);
lub jak będą głupoty to na:
Alpha = floatround(str_to_float(szAlpha), floatround_round);

  • +
  • -
  • 0

#7 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 06.05.2010 11:58

Fajnie. Dzięki działa. Ale jeden duży problem. Na starych mapkach wszystkie bloki zrobily sie przezroczyste i trzeba zmieniac pliki a to duzo roboty :/ jest na to jakis sposob?
@EDIT przyszło mi coś do głowy :] Przy zapisie dam alpha = 255.0 a potem zmienie na normalne ;]

Użytkownik kubaku4 edytował ten post 06.05.2010 12:01

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych