Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Headshot Effect


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.05.2010 20:25

Poszukuję starego pluginu autorstwa użytkowników już nie istniejącego amxmodx.pl
Jak dobrze pamiętam autorami byli:
FakeNick
Mr.Apple
Pomysł dał: Vegidx

Plugin polega na:
Przy headshocie nastęuje wybuch taki jak przy wybuchu granata i jest dźwięk "Boom Headshot!" (na youtube wpisz fps_doug jak nie wiesz ocb).

Czekam :)
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 05.05.2010 20:37

Hero: FPS Doug - AlliedModders
?? o coś takiego chodziło

#3 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.05.2010 20:41

Nie, nie, nie. Ten plugin nie był z alliedmodders tylko ze starego amxmodx.pl (który padł).
Poprostu w nim był tylko efekt przy hs i dźwięk BOOM HEADSHOT.
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.05.2010 20:58

Może coś takiego?

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Deathtype Effects"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "anakin_cstrike"

#define TEMP_MSG 16
#define TEMP_MSG2 1936

new toggle_plugin,toggle_hs,g_Smoke,g_Explode;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","hook_death","a");
toggle_plugin = register_cvar("death_effects","1");
toggle_hs = register_cvar("hs_effect","1");
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/boomshot.wav");
g_Smoke = precache_model("sprites/steam1.spr");
g_Explode = precache_model("sprites/white.spr");
return PLUGIN_CONTINUE
}
public hook_death()
{
if(get_pcvar_num(toggle_plugin) != 1) return PLUGIN_CONTINUE;
if(!read_data(1)) return PLUGIN_CONTINUE;
new wpn[3],vOrigin[3],coord[3];
new victim = read_data(2);
new hs = read_data(3);
read_data(4,wpn,2);
get_user_origin(victim,vOrigin);
vOrigin[2] -= 26
coord[0] = vOrigin[0] + 150;
coord[1] = vOrigin[1] + 150;
coord[2] = vOrigin[2] + 800;

if(hs && wpn[0] != 'k' && wpn[1] != 'r' && get_pcvar_num(toggle_hs) == 1)
{
create_explode(vOrigin);
emit_sound(victim,CHAN_ITEM, "misc/boomshot.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

create_explode(vec1[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1);
write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
write_coord(vec1[0]);
write_coord(vec1[1]);
write_coord(vec1[2] + TEMP_MSG);
write_coord(vec1[0]);
write_coord(vec1[1]);
write_coord(vec1[2] + TEMP_MSG2);
write_short(g_Explode);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(2);
write_byte(16);
write_byte(0);
write_byte(188);
write_byte(220);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(0);
message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION2);
write_coord(vec1[0]);
write_coord(vec1[1]);
write_coord(vec1[2]);
write_byte(185);
write_byte(10);
message_end();

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY,vec1);
write_byte(TE_SMOKE);
write_coord(vec1[0]);
write_coord(vec1[1]);
write_coord(vec1[2]);
write_short(g_Smoke);
write_byte(2);
write_byte(10);
message_end();
}


EDIT:
Haha, sorry, miało być boomheadshot ale jakoś wyszło inaczej xP

Załączone pliki


Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 05.05.2010 21:01

  • +
  • -
  • 1

#5 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 05.05.2010 21:25

Dzięki, sprawdzę dopiero za tydzień gdy wrócę z tunezji xD
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych